Ik ben net nieuw hier en heb al wat onderwerpen gelezen. Ik wil een eenmanszaak gaan beginnen. Het is nog in een vroeg stadium, maar ik heb een vraag over de omzetbelasting en inkomstenbelasting.
Ik denk er namelijk zo over: Ik koop iets in en daarna verkoop ik het. Als ik dan 60 % van die winst op een aparte rekening zet , heb ik me dan volledig gedekt om de omzetbelasting en inkomstenbelasting te betalen? Zie ik iets over het hoofd, of kan het op deze manier?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jeroen0304
jeroen0304
Hallo,
Ik ben net nieuw hier en heb al wat onderwerpen gelezen. Ik wil een eenmanszaak gaan beginnen. Het is nog in een vroeg stadium, maar ik heb een vraag over de omzetbelasting en inkomstenbelasting.
Ik denk er namelijk zo over: Ik koop iets in en daarna verkoop ik het. Als ik dan 60 % van die winst op een aparte rekening zet , heb ik me dan volledig gedekt om de omzetbelasting en inkomstenbelasting te betalen? Zie ik iets over het hoofd, of kan het op deze manier?
Ik hoop dat iemand hierop een antwoord heeft
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9260-begin-nieuwe-onderneming-btw-ib/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag