Persoon Geplaatst: 20 november 2002 Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 20 november 2002 Neem een munstuk van 20 eurocent, sla het ding plat met een hamer, en voila, nogal wat parkeer-, snoep- en condoomautomaten zien 'm aan voor een euro. Dat meldt ochtendblad De Telegraaf op basis van een eigen proef. De krant van wakker Nederland had een tip gekregen dat deze truc zou werken en nam de proef op de som. Met name automaten met snoep, frisdrank en condooms, zouden geen verschil zien tussen de geplette 20-eurocent en een echte euro, die twee gram zwaarder is. Goed, soms moet de munt enkele keren worden ingeworpen, maar dat zal de gemiddelde Nederlander geen bezwaar vinden. Parkeermeters Ook de parkeermeters van Taxameter Centrale BV, de grootste meterleverancier in ons land, zouden de geplette munt slikken. De directeur van dat bedrijf, die een telefonische reactie aan de krant gaf, wilde dat echter niet geloven. Gokkasten, kaartjesautomaten van de NS en geldwisselaars trapten niet in de truc en weigerden het verfomfaaide muntstukje. Bron: De Telegraaf (betaalde gedeelte). Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
zrski Geplaatst: 20 november 2002 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 20 november 2002 Dat is dan de tweede variant, volgens mij wordt een thaise munt (20 bath geloof ik) ook aangezien als een 1 of 2 euro stuk... Als ik dit zo nalees dan is het wel erg vaag, maarja... Als je naar Thailand gaat, alle muntjes sparen en in Nederland proberen welke apparaten er intrappen ;) HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 20 november 2002 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 20 november 2002 Ja leuk ... creatief met kurk. Maar als je echt voor weihnug wilt betalen, dan zal ik gewoon heel veel Indiase (geloof ik) bad halen ... die zien eruit als een 2 euro munt ... en kost slechts 2 cent ! Worden geweigerd door apparaten, maar kassapersoneel ziet niet direct het verschil. En bydewee .... parkeermeters zijn dan de moeite niet waard ... enneh gokkasten leveren meer niets dan iets op. Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Gast Kanban Geplaatst: 20 november 2002 Gast Kanban Geplaatst: 20 november 2002 Breng mensen nou niet op verkeerde ideeen! Dit forum is zeer maatschappelijk verantwoord maar op deze manier onstaat er een crimineel netwerk van platmunterij!! Evert Ps.Kun je niet beter een bank overvallen als je muntjes voor de parkeermeter wilt? ;D Link naar reactie
Persoon Geplaatst: 20 november 2002 Auteur Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 20 november 2002 Heeeej, Nu breng je me op een idee ;) Even een panty zoeken... Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen