Ik ben in Netherland vanaf november 2005 en vanaf april 2006 ben ik een vofbedrijf met mijn partner begonnen. Nu heb ik heel wat vraag en ik hoop, kan ik de antwoorden in dit forum vinden.
1. Kan ik de boekhouding van dit doen bedrijf of moeten wij een inhuren bedrijf (was ik accountant in mijn land)?
2. Kan ik bons om onze te bewijzen gebruiken expences of moet ik factuur vragen?
3. Voor de BTW - moet ik leveranciers om vragen factuur of kan ik bons gebruiken? In mijn land is verplicht om factuur te hebben, maar ik weet hier wat niet de regels zijn.
Is er iemand wie me deze informatie kan geven? Dank u vooraf!
En droevig voor fouten, maar ik spreek nog het geen goede Nederlands :-[
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Suky
Suky
Hello iedereen
Ik ben in Netherland vanaf november 2005 en vanaf april 2006 ben ik een vofbedrijf met mijn partner begonnen. Nu heb ik heel wat vraag en ik hoop, kan ik de antwoorden in dit forum vinden.
1. Kan ik de boekhouding van dit doen bedrijf of moeten wij een inhuren bedrijf (was ik accountant in mijn land)?
2. Kan ik bons om onze te bewijzen gebruiken expences of moet ik factuur vragen?
3. Voor de BTW - moet ik leveranciers om vragen factuur of kan ik bons gebruiken? In mijn land is verplicht om factuur te hebben, maar ik weet hier wat niet de regels zijn.
Is er iemand wie me deze informatie kan geven? Dank u vooraf!
En droevig voor fouten, maar ik spreek nog het geen goede Nederlands :-[
[edit]Even de titel verduidelijkt.[/edit]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9437-boekhouding-vof-bonnen-of-fakturen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag