Suky

Junior
  • Aantal berichten

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Female

Suky's trofeeën

  1. Hello again I bought company assets – new machines – about 900 euros, second hand car and computer … What is the percentage of annually depreciation I have to calculate over them? Thank you again!!! :)
  2. Hello to everybody! Who could help me? I had a business trip in UK. Now I’d like to put them in my accountancy. Who could tell me, haw much I have right to include – per day, for hotel, flight ticket, other tickets … Thank you very much!
  3. Hello, Who is going to help me with advice? I'm an international student in the Netherlands and I have opened a partnership company here. Last month I sent my first BTW declaration to the tax office, but I didn’t send any other documents. Now I receive a letter from them, but I don’t understand Dutch. However, I think that I have to send also a copy (or the original) of all invoices issued by me and received by my suppliers. Who would like to give me more information what exactly I have to send to the tax office with my BTW declaration? I really need a help, because the officer from tax office don’t want to speak in English with me… :( I understand little bit Dutch, but it’s not enough. Thanks to everyone who would like to help me.
  4. Me en mijn partner vorige week hebben wij een auto op onze vofnaam gekocht. Wij gaan deze auto voor zaken en voor privé behoeften gebruiken. Mijn vraag is, welk soort documenten ik moet invullen om bedrijfsuitgaven te bewijzen? Wat is BPM en moet ik een andere belastingen verschillende toen verzekering betalen? ??? dank u vooraf
  5. Dank u zeer voor deze informatie :) Is het grote probleem van de mijn nog Nederlandse taal. Ik heb te leren teveel... ::) In mijnland wordt een bon niet goedgekeurd als document. Op het eind van begrotingsjaar zal dit de winst... verhogen. Ook wil ik vragen,is het mogelijk om boekhoudingssoftware in het Engels te gebruiken? ???
  6. Hello iedereen Ik ben in Netherland vanaf november 2005 en vanaf april 2006 ben ik een vofbedrijf met mijn partner begonnen. Nu heb ik heel wat vraag en ik hoop, kan ik de antwoorden in dit forum vinden. 1. Kan ik de boekhouding van dit doen bedrijf of moeten wij een inhuren bedrijf (was ik accountant in mijn land)? 2. Kan ik bons om onze te bewijzen gebruiken expences of moet ik factuur vragen? 3. Voor de BTW - moet ik leveranciers om vragen factuur of kan ik bons gebruiken? In mijn land is verplicht om factuur te hebben, maar ik weet hier wat niet de regels zijn. Is er iemand wie me deze informatie kan geven? Dank u vooraf! En droevig voor fouten, maar ik spreek nog het geen goede Nederlands :-[ [edit]Even de titel verduidelijkt.[/edit]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.