• 0

[Tips?] Wil een internetwinkeltje beginnen

Hoi,

 

Ik zou graag een klein internetwinkeltje willen beginnen om iets bij te verdienen, ben 15 jaar oud en heb al wel wat ervaring met kopen en verkopen via internet. Nu wil ik graag een internetwinkel opzetten op ebay, of gewoon op een site. Hiervoor zal ik natuurlijk wel iets nodig hebben om te verkopen en ik zat te denken aan kleding en assecoires.

 

Nu weet ik niet hoe dit precies in zijn werk gaat;

- Waar kan ik producten in partij(tjes) opkopen? En mag je zomaar ik partijen kopen en weer doorverkopen?

- Red ik dit in me ééntje?

- Neem ik een te groot risico?

- enz. enz.

 

Eigenlijk zou ik gewoon meningen, tips en misschien ervaringen van u willen horen.

 

Alvast bedankt, Joey.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dag Joey,

 

heel goed dat je iets wilt beginnen! Maar voor je begint moet je je wel even oriënteren op de mogelijkheden. Op deze site vind je veel informatie over ondernemingsplannen en bijverdienen. Handelen via internet kan snel wat opleveren als je een winkeltje op e-Bay opent. Maar een winkel in kleding en accessoires? Je moet wel erg handig zijn om veel bezoekers te trekken en daardoor wat om te zetten.

 

Maar inkopen lukt altijd wel, op internet staan aanbiedingen genoeg van restpartijen. En als je het geld hebt mag je die altijd kopen ;)

 

Reken van tevoren even uit hoeveel verkopen je moet plegen om winst te maken, want anders neem je inderdaad een te groot risico. Of je het al dan niet alleen aan kunt lijkt me een vraag naar een luxeprobleem: als de handel zo snel gaat kun je altijd wat mensen inhuren.

 

Je vragen zijn wat algemeen en er valt daarom heel wat te antwoorden, maar ik laat het er even bij. Kijk in ieder geval nog eens rond op dit forum (en andere websites voor starters) vóór je je aan inkoop waagt. Succes in ieder geval!

 

 

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Nu weet ik niet hoe dit precies in zijn werk gaat;

- Waar kan ik producten in partij(tjes) opkopen? En mag je zomaar ik partijen kopen en weer doorverkopen?

- Red ik dit in me ééntje?

- Neem ik een te groot risico?

- enz. enz.

 

Eigenlijk zou ik gewoon meningen, tips en misschien ervaringen van u willen horen.

 

Alvast bedankt, Joey.

 

Ik ben zelf ook op mijn 15e begonnen met mijn huidige bedrijf. Bij mij is het, dankzij hulp, goed gegaan. Ik raad wel aan goed na te denken of je hier echt klaar voor bent, het is wel wat meer werk dan alleen je site updaten.

 

Ik denk echter wel dat je andersom moet werken. Zoek een product en leverancier wat je leuk vind - en ga dán een winkel beginnen. Je moet achter een bepaald product kunnen staan en er 100% in vertrouwen!

 

In het begin zul je het prima alleen afkunnen.

Link naar reactie
  • 0

Erg goed inittiatief! Eigen ondernemersschap is altijd aan te moedigen.

 

Ik ben het volledig met Kurt eens, zoek eerst een product of dienst die je echt aanspreekt, orienteer je hier goed op en ga dan beginnen. Formuleer ook een duidelijke doelgroep en bekijk waar deze doelgroep interesse in heeft en of ze zich al veel via internet orienteren en kopen. Dan kun je ook bekijken hoe je bekend kunt worden bij je doelgroep (en dus hoe ze je kunnen vinden).

 

Succes!

Met vriendelijke groet,

Stinos CTL

Steyn Elshout

www.stinos.nl

06 42034284

Link naar reactie
  • 0

Misschien is mijnwinkel.nl iets voor jou? Je kunt klein beginnen; maar het kost jouw wel 5 € per maand.

 

Vooral blijf dromen (en ook doen); dat is gezond.

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.