Ik heb een vraagje. Ik ben bezig met het oprichten van een service voor een bepaalde doelgroep. Deze doelgroep verkoopt via mijn kanalen spullen aan particulieren. De particulieren maken het geld aan mij over en ik geef mijn klanten een seintje dat zij het product kunnen klaar zetten zodat de koerier het ophaalt en brengt naar de particulier. Ik maak het geld weer over naar de klant en houdt het geld voor de bezorgkosten zelf zodat ik de koerier betaal. Hier houdt ik niets aan over.Uiteindelijk krijg ik een aantal % van de waarde van de verkochte artikelen.
Hieronder voor de duidelijkheid even een schema.
Particulier koopt via mij een product.
Particulier maakt geld over voor product en bezorgkosten.
Ik stort het geld voor het product naar mijn klant.
Ik houdt de bezorgkosten zelf om de koerier te betalen.
Ik ontvang een aantal % van de waarde van de via mij verkochte artikelen.
Waar moet ik nu allemaal precies btw over betalen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kade
kade
Hoi,
Ik heb een vraagje. Ik ben bezig met het oprichten van een service voor een bepaalde doelgroep. Deze doelgroep verkoopt via mijn kanalen spullen aan particulieren. De particulieren maken het geld aan mij over en ik geef mijn klanten een seintje dat zij het product kunnen klaar zetten zodat de koerier het ophaalt en brengt naar de particulier. Ik maak het geld weer over naar de klant en houdt het geld voor de bezorgkosten zelf zodat ik de koerier betaal. Hier houdt ik niets aan over.Uiteindelijk krijg ik een aantal % van de waarde van de verkochte artikelen.
Hieronder voor de duidelijkheid even een schema.
Particulier koopt via mij een product.
Particulier maakt geld over voor product en bezorgkosten.
Ik stort het geld voor het product naar mijn klant.
Ik houdt de bezorgkosten zelf om de koerier te betalen.
Ik ontvang een aantal % van de waarde van de via mij verkochte artikelen.
Waar moet ik nu allemaal precies btw over betalen?
Dank je wel!
[titel aangepast - mod]
Als je niet schiet, kun je ook niet scoren!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9603-waar-moet-ik-btw-over-betalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag