Sedert 16 maanden bezitten mijn vennoot en ik een VOF.
Vanaf het begin loopt dit niet volgens plan (afspraken niet nakomen, dingen op eigen houtje doen, geen overleg etc) Het benodigde kapitaal (aankoop zaak 175.000 euro) werd namens mij voldaan.
Er was (is) een uitgebreid concept convenant maar wegens de onstane problemen (nog) niet ondertekend.
De situatie is nu zo dat ik graag van mijn vennoot af wil.
Het probleem hierbij is echter dat mijn vennoot absoluut niet van de zaak af wil.
Aangezien ik zelf ook de zaak wil voortzetten hebben wij nu een situatie die bijna onwerkbaar is.
Wie heeft met dezelfde situatie te maken gehad of weet er raad?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Freddy46
Freddy46
L.s,
Sedert 16 maanden bezitten mijn vennoot en ik een VOF.
Vanaf het begin loopt dit niet volgens plan (afspraken niet nakomen, dingen op eigen houtje doen, geen overleg etc) Het benodigde kapitaal (aankoop zaak 175.000 euro) werd namens mij voldaan.
Er was (is) een uitgebreid concept convenant maar wegens de onstane problemen (nog) niet ondertekend.
De situatie is nu zo dat ik graag van mijn vennoot af wil.
Het probleem hierbij is echter dat mijn vennoot absoluut niet van de zaak af wil.
Aangezien ik zelf ook de zaak wil voortzetten hebben wij nu een situatie die bijna onwerkbaar is.
Wie heeft met dezelfde situatie te maken gehad of weet er raad?
Freddy ???
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9733-hoe-kom-ik-van-die-vennoot-af-vof/Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag