In Real Deals, mijn favoriete private equity en venture capital magazine vond ik zojuist een artikel over venture capitalists in de Benelux. Het artikel gaat met name in op private equity in Nederland (kort ook over Luxemburg). Het artikel verhaalt niet erg veel nieuws maar ik wilde het jullie toch niet onthouden.
Lowland locusts
By Jennifer Letki
The Benelux region is brimming with private equity activity, from blockbuster deals and take-privates through to a vibrant mid-market. This depth of penetration has also led to increased scrutiny and criticism of the asset class, reminiscent of the political backlash against foreign investors in German businesses over the past year.
Je kunt hier verder lezen. Let op: het artikel is slechts tijdelijk zonder betaling te lezen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ties [r.i.p.]
Ties [r.i.p.]
Hoi mede-HLers,
In Real Deals, mijn favoriete private equity en venture capital magazine vond ik zojuist een artikel over venture capitalists in de Benelux. Het artikel gaat met name in op private equity in Nederland (kort ook over Luxemburg). Het artikel verhaalt niet erg veel nieuws maar ik wilde het jullie toch niet onthouden.
Je kunt hier verder lezen. Let op: het artikel is slechts tijdelijk zonder betaling te lezen.
Met vriendelijke groet,
Ties
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag