Ik ben al geruime tijd bezig met de overname van een camping. Hiervoor heb ik al meer sites bezocht dan goed voor me is. De een vertelt dit en de ander dat. Volgens de officiele branchesites gaat het goed en niet goed. Wie kan me helpen om een, volgens mij goed onderbouwd plan met marktcijfers, beter te maken. Flip zo langzamerhand....
Bank zegt onderbouwen met marktcijfers, verder staan ze er zeer positief tegenover maar komen zelf ook met afwijkende cijfers...
HELP !!!!! ??? ??? ???
[titel aangepast - mod]
Ondernemen is net als fietsen, gebruik je zijwieltjes
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ritskedejong
Ritskedejong
Hallo allemaal,
Als nieuweling in het bedrijfsleven het volgende,
Ik ben al geruime tijd bezig met de overname van een camping. Hiervoor heb ik al meer sites bezocht dan goed voor me is. De een vertelt dit en de ander dat. Volgens de officiele branchesites gaat het goed en niet goed. Wie kan me helpen om een, volgens mij goed onderbouwd plan met marktcijfers, beter te maken. Flip zo langzamerhand....
Bank zegt onderbouwen met marktcijfers, verder staan ze er zeer positief tegenover maar komen zelf ook met afwijkende cijfers...
HELP !!!!! ??? ??? ???
[titel aangepast - mod]
Ondernemen is net als fietsen, gebruik je zijwieltjes
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag