Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 10/15/25 in Berichten

  1. Assumption is the mother of all fuckups, maar dit schreeuwt katvanger.
  2. Autoreclame was 1, mijn uitgebreide netwerk 2 en een duidelijke doelgroep 3. Vooral dat laatste was een goede keuze. We hebben ons altijd gericht op mkb bedrijven die kwa grootte een behoefte hadden van 2 tot 10 uur schoonmaak per week. Geen overheden, scholen of kdv's waar budgetten altijd krap zijn of aanbesteding vereisten. Via mijn netwerk kwam ik al regelmatig in contact met onze doelgroep en nieuwe contactpersonen daardoor breidde dat nog sneller uit. Met dank aan alle Calimero marketing lessen en de boeken van Jos Burgers. Ideale kost om groot te worden door klein te blijven.
  3. Dat kan ik me voorstellen, als de website slechts het plaatje van een schoonmaakemmer was 😉 Het is natuurlijk erg sectorafhankelijk welke inzet van marketingmiddelen wel of niet goed werken. Voor jouw sector kan ik me goed voorstellen dat de reclame op locatie met de auto goed werkt.
  4. Zelfs dereguleren wil men eerst goed regelen...
  5. regels vraagt om denken in oplossingen, stimuleert creativiteit. En ja, er zijn veel te veel regels. Daar heb ik mijn bedrijf aan te danken 😁
  6. Een website (mits goed gebouwd) maakt je als ondernemer geloofwaardig (tot op zekere hoogte). Conversie in de vorm van ''iemand neemt contact met je op'' is voor een groot deel van de ondernemers voldoende, behalve de ondernemers die al contact hebben met hun klant en waarbij hun website dus als visitekaartje dienst (nadat ze al contact hebben gehad met de klant). Die klanten willen vooral weten of ze de ondernemer kunnen bereiken ''mocht er wat misgaan''. Voorbeeld: de stukadoor, timmerman. Verder kun je ook voorkomen dat je aanbod verouderd door juist niet teveel op je website te zetten.
  7. Voor mij is mijn website erg belangrijk en ik zoek ook op diverse andere websites van ondernemers. Bij jou (topic starter) zou ik overigens niets bestellen, op geen van de website staan adresgegevens of KvK vermeld. Dat is toch al jaren lang verplicht. Om klanten te trekken via de website moet je dus wel zorgen dat je eigen websites aan de eisen voldoen.
  8. Mod comment: Berichten over de 3 profielen van de 3 bedrijven van Monique verborgen. Ja, deze startposts stellen 3 x een vraag over de eigen dienstverlening, maar dat is toegestaan zolang de vragen interessant zijn en vraagsteller zelf (tijdig) inhoudelijk reageert. Geef nieuwe leden a.u.b. het voordeel van de twijfel en en warm welkom.
  9. Mooi dat je dit onderwerp aanhaalt. Zelf werk ik veel via social media en deel ik daar veel actuele informatie. Ik zorg wel altijd dat ik door kan verwijzen naar de website, dus ook dat is zeker voor mij actueel en belangrijk. Samen met de webdesigner kijk ik iedere maand of er veranderingen doorgevoerd moeten worden en indien er tussentijds wat gewijzigd moet worden dan wordt dat ook meteen opgepakt. Mijn voordeel is wellicht ook dat vooruit plan, ik werk bijvoorbeeld ook deels seizoensgebonden, waardoor ik de website en social media op elkaar af kan stemmen. Lang verhaal kort, ik vind het beide belangrijk, maar kan me ook voorstellen dat een website wellicht niet voor iedereen relevant of nodig is. Ik ken ook veel ondernemers die alleen maar via social media werken namelijk.
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+02:00

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.