xaja

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    anders

xaja's trofeeën

  1. Dankjewel! Ik boek een kostenpost pas als er geld uitgaat. Oftewel eigenlijk alles wat ik in excel bijhoudt is een kasboek. Deze redenering klopt toch?
  2. Hoi Allemaal, hierbij een klein vraagje. Zelf heb ik een eenmanszaak opgestart en heb economie gestudeerd. Daar heb ik alles leren bijhouden met journaalposten etc :-[. Echter, aangezien mijn onderneming zeer simpel is (inkoop, eventuele verkoopkosten, zeer minimale beheerskosten en opbrengsten) zet ik alle kosten bij elkaar in excel. Uiteraard let ik wel op de winstgevendheid etc. Maar mijn vraag is of het zo voor de belastingdienst mag? Aan het einde van het jaar bepaal ik van de kosten wat de inkoop, beheers- en verkoopkosten zijn en met die gegevens vul ik alles in. Misschien rare vraag, maar heb echt geen idee of dit zo mag? Alvast bedankt!
  3. Zelf heb ik een eenmanszaak en heb dus (nog) geen problemen met het delegeren van taken. Het todo lijstje vind ik zelf ontzettend moeilijk om te handhaven want vaak heb ook ik hier een bord voor mijn kop. Het bedrijf zal binnenkort waarschijnlijk uitgebreid worden en ik ontkom er dan ook niet aan om te delegeren. Zal gaan proberen om het ook zo aan te pakken! Thanx voor duidelijke beschrijving want het is goed om bepaalde dingen te beseffen voordat je met partners gaat werken!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.