BidB

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Adres
    Zeebergweg 12, Amsterdam, 1051DE, Nederland
  • Voornaam
    Eelco
  • Achternaam
    Kraefft
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Ehio Media
  • Websiteadres
  • Skype

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Amsterdam
  • Telefoonnummer
    0206822555
  • Branche
    Personeel & opleidingen
  • Websiteadres

BidB's trofeeën

  1. Allicht staat er op een goede website iets over wat je kan, doet, deed. Interessanter voor jou lijkt me om ook eens na te denken wat potentiële klanten eigenlijk zouden kunnen zoeken (op internet). Als je op die vraag wat antwoorden hebt kun je inhoud en/of applicaties bedenken die daarbij passen. De volgende stap is natuurlijk dat je de content of applicaties op je website onder de aandacht moet kunnen brengen van prospects maar dat is weer een ander onderwerp (ook elders uitgebreid besproken). Ik weet niet wat voor energiebespaarders je zou willen bedienen met je bureau, dat maakt natuurlijk verschil voor het soort antwoorden op de vraag wat die zouden kunnen zoeken. Zijn het ondernemers dan is dat wat anders dan particulieren uiteraard. Het soort ondernemers (of particulieren) en de manier waarop ze met de problematiek van energiebesparing in aanraking komen maken verschil. Enzovoort. Hier verder online over brainstormen moet wel kunnen lijkt me maar dan moeten we weer meer gegevens van je hebben. Ik hoor je zuchten :)
  2. Het gaat nou allemaal over stijl van de tekst en daar vroeg je ook naar. Maar mag ik toch wat zeggen over de onderwerpen, de inhoud? Veel sites gaan alleen maar over de afzender. In de kroeg zijn de meeste mensen snel klaar met iemand die alleen over zichzelf praat. Als ik naar jullie werk kijk hebben jullie veel meer te vertellen. Wat je gedaan hebt is natuurlijk al niet meer alleen iets over jezelf maar het is nog beperkt nu. Zit veel meer verhaal achter lijkt me. Hoe je de inhoud verwoordt is dan de volgende stap.
  3. Als specialistische website kun je tegen betaling goede content produceren voor de aanbieders die nu ook al de belangrijkste bron zijn van content (maar dan vrij platte, met alle respect) op je website. Op specialistische terreinen is altijd behoefte aan serieuze content. Voorbeelden: een goede uitleg van hoe iets echt werkt, een testverslag, recensie, uitleg hoe te gebruiken, interview met gebruiker. Nu biedt de site vooral de bekende juichende aankondigingen en persberichten. Niets mis mee maar meestal matig of niet informatief op zichzelf, het zijn op zijn best nuttige verwijzingen, waarna de bezoeker het verder zelf moet uitzoeken. Als je zulke content - en dan van hoge kwaliteit - een tijd produceert bind je een publiek aan je en ontstaan de mogelijkheden eraan te verdienen aan aanbiederskant en gebruikerskant. De mogelijkheid van content produceren in opdracht van aanbieders wordt vaak vergeten omdat het dubieus lijkt. Dat hoeft helemaal niet. Er is een enorme markt van sponsored magazines, whitepapers en veel meer content en media met een duidelijke afzender en daar zitten hele goeie voorbeelden tussen. Aan jou de uitdaging om in de formule van de website mogelijkheden te creëren voor kwalitatief goede, betrouwbare content met een afzender. Geen commerciële rotzooi die iets aanprijst tegen betaling zonder dat de lezer weet dat je 'omgekocht' bent.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.