Om mijn promotiebrief (zo zal ik het dan maar noemen) een beetje als nuttige informatie te laten overkomen had ik onder elke stukje een 'tip' gezet. Misschien moet ik het dan andersom aanpakken? Dus de tips en de nuttige (niet reclame achtige) informatie als hoofdzaak vermelden en mijn diensten voorstellen als tip of gewoon onderaan erbij vermelden. Zou het dan ook beter zijn om ze te leiden in de actie die ze moeten ondernemen bij het lezen van de promotiebrief? Als ze klikken op een link dan ze direct een formulier kunnen invullen met hun telefoonnummer of E-mail waarna ik ze contacteer? Want de laatste maanden heb ik gemerkt dat veel bedrijven uit mijn buurt wel interesse hebben voor een eigen website maar ze zien niet in wat het kan opleveren dus vinden ze het niet 'zo' belangrijk. Maar als ik gegevens kan voorleggen van klanten die hun website hebben laten ontwerpen bij mij en die door verschillende promotiedoeleinden en zoekmachine optimalisatie hun investering na 2maanden al terug verdiend hebben dan zijn ze wel overtuigd. Marketing..., het is enorm boeiend maar ik zit nog in het begin van het leerpoces. Maar ja, iedereen heeft dit moeten leren zekers!