Gaming

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Voornaam
    Jan
  • Achternaam
    Schilt
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    GamingWorks BV
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

Gaming's trofeeën

  1. Beste, Klanten vinden is heel moeilijk. Wij hebben op de volgende wijze een aardige markt opgebouwd: (1) Free Publicity zoeken - artikelen over je diensten (niet over jezelf) in tijdschriften, beurzen, congressen. Concentreer je op je visie en zoek USP waarin je heel goed bent. (2) Zoek naar unieke kenmerken (USP) van je diensten die je onderscheidt van de anderen. Zet deze helder bij je klanten neer. (3) Zoek samenwerking met partners. Wees daarin niet te krampachtig. Mogelijk kun jij gaten vullen die grotere bureaus niet kunnen vullen. (4) Ontwikkel extra diensten die je kunt gebruiken om in de picture te komen. Voorbeeld: ontwerp een cursus of een workshop waarin je mensen uitlegd hoe je op een effectieve wijze tijdelijke krachten inhuurt/inzet. Jij bent een expert, jij leert de klanten hoe dit te doen. Je krijgt aandacht en wie weet! Mogelijk helpt dit wat in de moeilijke strijd. Jan
  2. Wij proberen ons bedrijf zo te runnen als we in onze spellen ook proberen aan te leren, maar ik ga mee met de laatste reactie. Op een gegeven moment moet je iemand hebben die vanuit een andere context ons een hele scherpe vraag kan stellen. We moeten soms uit ons paradigma gehaald worden. Je wordt door het tempo van ontwikkeling soms blind voor je fouten, of je ziet geen andere mogelijkheden voor oplossen of vraagstukken. Daarnaast is het nog zo dat we met name willen weten of er mensen zijn die (zonder commerciele belangen) wel eens advies hebben gekregen van mensen uit een andere context. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat een directeur van een snoepfabriek ons hele belangrijke dingen zou kunnen leren. Vragen als: "Waarom heb je dit gedaan?". Wij hebben de finale bereikt van de LEF wedstrijd voor jonge starters van de KVK Rijnland. Als onderdeel moesten we een ondernemeningsplan maken. Hadden we niet. Door het maken zijn we achter ons principes gekomen. Waarom hebben we een business model zoals we nu hebben? Deze vraag hebben we ons nooit gesteld. Of een vraag: Waarom hebben we deze onderneming? Om tot ons pensioen ons brood te verdienen of om het over 10 jaar te verkopen? Begrijpen jullie? Jan
  3. Beste ondernemers, genieten jullie ook zo van de serie van Gerry Robinson op de RVU 'wie is de baas'. Deze confronterende adviseur helpt ondernemeningen die het moeilijk hebben. Wel, onze onderneming (GamingWorks BV) heeft het verre van moeilijk, we hebben een unieke formule en zijn wereldwijd bekend. We hebben op de automatische piloot een bedrijf opgezet, maar nu vragen we ons af (sorry voor de kreet) "Hoe kunnen we meer uit ons bedrijf halen?". Een van de ideeen is om een top manager (met bewezen diensten en lol in het adviseren van een jong bedrijf) te vragen om ons eventueel tegen betaling 1 avond in de week op scherp te zetten. Ons bewust te maken van zwakheden, krachten, mogelijkheden etc. Hebben jullie ervaringen? Wil je weten wat we doen: www.gamingworks.nl Ik zie graag: Jan Schilt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.