ChielM

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

ChielM's trofeeën

  1. Ik zal eerst eens contact met de klant zoeken. Kijken of er een duidelijke verklaring is. Dat aanbetalen bij op verzoek bestelde artikelen is inderdaad geen slecht idee. Bedankt voor jullie reacties!
  2. Het is een product wat ik wel aan een ander kan verkopen. Het gaat om een fietszadel met een waarde van 200 euro.Geen product waar klanten voor in de rij staan. De kans dat ik het snel verkoop is in ieder geval klein. Ik neem aan dat ik wel de rembourskosten kan verhalen op de klant?
  3. Ik heb wel in de algemene voorwaarden staan dat bij op verzoek bestelde artikelen het zicht van 7 dagen niet geldt. Tevens dat het factuurbedrag in rekening wordt gebracht ook bij niet ophalen van rembourszendingen. Ik weet echter niet of dit juridisch ook kan. Gezien wat ik hier allemaal lees mbt de wet kopen op afstand heb je als ondernemer volgens mij minimale rechten.
  4. Wanneer gaat die bedenkttijd in? Ik zelf heb de volgende situatie: Ik heb al een paar keer mailcontact met de toen nog potentiele klant gehad. Hij zocht een specifiek artikel dat ik niet op voorraad had en moest bestellen. Ik heb dat op verzoek onder rembours verstuurd. We zijn nu 2 weken verder en de klant heeft nog niets betaald op het postkantoor. Kan de consument dit zomaar doen zonder uberhaupt melding dat hij het artikel bij nader inzien niet meer wil? Kan ik dan nog kosten in rekening brengen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.