Ga naar inhoud

Stokkenmaker

Newbee
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Bedankt voor alle tips, ik zal dus nog wat meer informatie moeten verzamelen... Groeten, Florian
  2. De ordergroote als voorwaarde lijkt me geen goed idee. De klant wil immers de wetenschap dat zijn waardevolle stok altijd verzekerd is en heeft ook zelf een verzekering, maar die schade die ik als bedrijf veroorzaak zal daar waarschijnlijk niet gedekt zijn.
  3. Goeden dag allemaal! Ik heb een eenmanszaak dat strijkstokken vervardigt en repareert. Tijdens het repareren heb ik soms strijkstokken van enorme waarde in huis. Nou dacht ik altijd dat ik via mijn starterspakket van de abn-amro ook verplicht een aansprakelijkheidsverzekering had afgenomen, dat hadden ze toen zo gezegt. Gisteren ben ik naar een routine/evaluatie-telefoontje achter gekommen dat er per ongeluk toen geen verzekering is afgesloten en via dit forum ook erachtergekomen dat dit niet verplicht aan een ondernemersrekening gekoppeld is. Nu zoek ik echter wel naar een verzekering die eventuele schade die ik (hopelijk/waarschijnlijk nooit) aan eigendom van klanten toebreng verzekerd; het gaat om bedragen tot max. 100.000 euro. Ik had gisteren een dame van Unive aan de lijn die zei, dat dit onder ondernemersrisico valt en dit nooit in een aansprakelijkheidsverzekering gedekt is.... Klopt dit? Anders moet ik om goed te kunnen slapen eigenlijk deze belangrijke klanten weigeren; de kleine opbrengst van weegt niet op tegen het enorme risico. (Ca 2 keer per jaar nieuwe haren op de stok zetten voor ca 100.- tegen een schade door waardedaling van een stok van 100.000 euro van ca 90% naar 10.000) Groeten, Florian [titel aangepast - mod]

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.