Beste starter,
Of folderen zin heeft hangt natuurlijk heel erg van je business af. Kijk maar eens wie er in de wekelijkse stapel zitten. Voornamelijk winkels zoals supermarkten, elektronicawinkels en zo voort. Het idee is dat je door het 'bladeren' op een idee komt en naar de winkel gaat om het product te kopen.
Bij dienstverlening werkt het zo niet. Diensten worden over het algemeen ingekocht via-via. Voorbeeld: als je zelf een goede boekhouder of makelaar zoekt dan vraag je vaak in je omgeving eens rond bij vrienden en bekenden. Via-via krijg je dan wat namen.
Kortom, als je diensten aanbied is het belangrijk je netwerk in te schakelen. Laat al je vrienden, kennissen en andere relaties weten dat je in de markt bent. Graag aanbod zo concreet mogelijk verwoorden. Vooral visitekaartje laten maken met naam, telefoonnummer, soort business en website.
Nu nog drie jaar actief blijven werven en... je hebt een goede kans dat je bedrijf in de lucht is.
Werkt het niet? Wellicht is er geen vraag naar jou dienst.