P.Carabain

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    anders
  • Geslacht
    Male
  • Voornaam
    Paul
  • Achternaam
    Carabain

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Drachten

P.Carabain's trofeeën

  1. Beste mensen, Via Rikkert Walbeek werd ik op deze discussie gewezen. En jullie mogen eerlijk weten dat ik hiervan toch wel een beetje geschrokken ben. Voorheen heb ik altijd SalesExpert (vaktijdschrift voor sales) geacquireerd. Tegenwoordig ben ik salesmanager van de Zicht Op kranten. Ik kan jullie een aantal zaken verzekeren: 1. Zicht Op is een product van Aristo Uitgeverij i.s.m. Aristo Pers en is helemaal bonafide. 2. Zicht Op is een huis-aan-huis krant die éénmaal per maand verschijnt en een dichtheid garandeerd in de verspreiding van minimaal 85%. 3. Het is in sommige gebieden een nieuwe krant is (18 nieuwe gebieden in 2 jaar), dus kan het zijn dat de directe naamsbekendheid te wensen overlaat. 4. Bij Zicht Op is er altijd betaling achteraf na volle tevredenheid, dus na het verschijnen en verspreiden van de krant. 5. Voordat de opdracht geplaatst wordt in de uitgave, ontvangt elke klant een opdrachtbevestiging met de mogelijkheid voor het intrekken van de opdracht zonder opgave van redenen. Voor zover een aantal feiten over Zicht Op. Tevens wil ik in deze reactie reageren op een aantal uitspraken die worden gedaan in de vorm van: "Ga nooit in op een aanbod als je het medium niet kent..." of "Beroep je op dwaling...", etc. etc. Even voor de goede orde; Er zijn tal van ondernemers die wel degelijk "JA" zeggen tegen een uniek aanbod en zicht daar later op willen beroepen. Bij een goede, gezonde organisatie is er altijd overleg over het annuleren of verschuiven van de opdracht mogelijk, dus niet gelijk beroepen op "dwaling" en dat soort vage termen. Tevens vind ik het raar dat iemand geadviseerd wordt om per definitie "nee" te zeggen tegen welke vorm van verkoop per telefoon. KOM OP! We leven in 2008 en de communicatie moet en gaat steeds sneller, dus per telefoon en per mail. Ik ken nog maar weinig ondernemers die enkel en alleen zaken doen "face2face". Deze ondernemer regelt zeker ook nog de bankzaken via een bankboekje en heeft nog nooit een pinpas gebruikt. Ik vind dat iedereen juist vaker zaken per telefoon moet doen. Wel vind ik dat je voorzichtig moet zijn met het verstrekken van opdrachten, maar dat geldt net zo goed voor het verstrekken van opdrachten in een face2face gesprek. Ook niet adverteren in een medium wat je niet kent vind ik onzin. Het is ONMOGELIJK alle mediamogelijkheden te weten. Mocht je dit allemaal wel willen weten dan kan je net zo goed een reclamebureau beginnen. Dus als het aanbod je wat lijkt gewoon in meegaan is mijn advies, maar wees op je hoede want er zitten een paar rotte appels in de mand. Ook wil ik via deze weg Jeroen en Rene bedanken, aangezien het begin van deze topic inderdaad impliceert dat Zicht Op wel eens niet helemaal 'sjofel' zou zijn en deze heren hier erg goed/volwassen op hebben gereageerd. Danielle: Het is dhr M. Campbell die je deze aanbieding heeft gedaan en ja de krant zit vlak voor deadline, maar je redactie, advertentie en je voorpagina-advertentie zijn allen uit de krant gehaald. Dus je hoeft je hier niet druk om te maken ;-) Maar zoals je kunt lezen, mag je ons (lees Zicht Op) best het voordeel van de twijfel geven en anders moet je maar even naar mij vragen, dan geef ik je ook nog de nodige referenties! Groet Paul Carabain Salesmanager Zicht Op
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.