kristel

Newbee
  • Aantal berichten

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe

kristel's trofeeën

  1. @ Down: de volgende cijfers zijn gepubliceerd door de organisator van de beurs (10 beurzen door heel nederland) Vraag: Met wie bezoekt u de Beurs? 23% Vrienden 30% Familie/ gezin 46% Partner 1% Anders valt toch mee he? :)
  2. @ TwaBla: voor een deel is het beeld wat je schets helaas juist. Veel mensen zitten er omdat ze moeten, niet omdat ze willen. Voor mij is het daarom al makkelijker (het profiel van "spontane, sociale jonge meid met een vlotte babbel") om mijzelf te profileren en te onderscheiden, uiteraard afhankelijk van je directe buren. Het e-mailadressen verzamelen staat buiten kijf. Dat moet en blijft, maar wordt zo op een originelere manier gedaan dan snoepjes tellen. Daar ging het mij om. Het toesturen van de foto (digitaal) is inderdaad een goede tip! ik heb in mijn concept bewust gekozen voor een honeymoon foto (strand etc). het moment van ontspannen voor de bruid en bruidegom. Zoals de huwelijksreis zal het werken met mij als weddingplanner ook als ontspannen ervaren worden, waarbij geen stress nodig is om van het voortraject een dag zelf volledig te kunnen genieten. de honeymoon foto, en de sfeer van de stand, moet daarom ontspannen zijn, waarbij ik mijn visie kan uitdragen. @ Down: het zal je nog verbazen hoeveel mannen mee worden gesleurd naar een dergelijke trouwbeurs. Tuurlijk heeft de vrouw het 8 van de 10 keer bij een bruiloft voor het zeggen betreft hoe en wat en wie, maar de mannen ontkomen er niet vaak aan. Het zal je verbazen. Bij deze de uitdaging om toch nog een keer te gaan kijken? ;) @ ironny: ik heb een aantal ideeen voor gadgets, los en gerelateerd aan het honeymoon thema. de gadgets zijn met name bedoelt voor de mensen met wie ik een afspraak/ consult heb gemaakt op de beurs zelf. dit ligt in de sfeer van (strand)tassen, speciale trouwslippers etc. Als gadget voor de 'gewone' beursbezoekers die geen afspraak hebben en wild rondlopen op de beurs zet ik grof geschut in. Ik laat een man in chique pak rondlopen en rode rozen uitdelen (met kaartje en vermelding standnummer eraan) Bij de stand zelf komt waarschijnlijk een enorme pot/vaas met een grote bos rode rozen te staan, ter herkenning. bedankt voor de tip over het nabellen. Daar had ik nog niet bij stil gestaan. bedankt allen voor het meedenken! tips zijn nog altijd van harte welkom!
  3. goedeavond beste HL-ers, uiteraard heb ik al veel naar gerelateerde topics gezocht op de site en met veel interesse gelezen. De meeste tips heb ik dan ook al meegenomen (denk ik). als weddingplanner zijnde ga ik in oktober a.s. deelnemen aan een grote trouwbeurs in Rotterdam. mijn doel voor deze beurs om met name mijn relatief jonge bedrijf (januari 2009) te introduceren en naamsbekendheid te genereren. daarnaast hoop ik afspraken te kunnen plannen met een aantal potentiele klanten. Met 10 afspraken (met een incalculatie van 5 afspraken die op niets uitdraaien of geannuleerd worden) heb ik mijn volledige kosten gedekt. Er wordt een aantal van 5.000 bezoekers per dag (2 dagen) verwacht. Dit even ter inzicht van mijn doelstellingen. Uiteraard wil ik mijn stand opvallend inrichten. Door mijn huisstijl in de inrichting te verwerken hoop ik op een mooi geheel. Hiervoor wil ik banners bloemen, decoratie en "gadgets" inschakelen. Echter over de gadget heb ik een idee, in de hoop op verdere tips en adviezen van jullie. In mijn stand wil ik een fotowand (Fotobehang met een vakantie oord, wite stranden en blauwe zee bijv.) installeren van een vakantieoord. Dit staat symbool voor de huwelijksreis (het moment van ontspannen na alle huwelijksstress). Het idee is om van stellen (die gaan trouwen) een unieke, gekke, grappige hysterische foto te maken voor de fotowand. De foto's worden na de beurs (of tijdens) op mijn website geplaatst. De leukste foto (ze moeten dus hun best doen) maakt kans op een gratis weddingplanner. Met deze actie bereik ik: 1. aandacht bij mij stand. Als omstander is het leuk om mensen in gekke poses te zien staan en blijven ze langer hangen voor info 2. een bezoekersstroom op mijn website. Hier kunnen ze hun eigen foto terugvinden (bij de stand wordt een actieflyer hierover meegegeven. Ze zullen vast nog andere pagina's op mijn site bezoeken voor meer informatie. 3. aandacht voor mij actie. Het is een keer een andere variant dan het aantal snoepjes tellen in een vaas of andere varianten van prijsvragen om email adressen te vergaren en contact met potentiele klanten te onderhouden. Ik vraag mij af of dit kan werken. Daarom ontvang ik graag hier nog wat feedback op en tips en adviezen. dank en groet
  4. klopt, inderdaad heb ik meer engelse woorden genoteerd als nederlands. het is wel gericht op de nederlandse markt, maar ik denk dat ik zelf een persoonlijke voorkeur voor engels heb. het klinkt dat altijd toch wat chiquer, niet? iedereen trouwens bedankt met het meedenken. ik moet over allemaal nog even nadenken, mochten er nog meer suggesties zijn, hoor ik het uiteraard graag! groet kristel
  5. Hallo allemaal, momenteel ben ik bezig met het starten van mijn eigen weddingplan bureau (en events) Met een aantal steekwoorden in mijn hoofd kan ik nog niet de juiste en pakkende bedrijfsnaam bedenken. De steekwoorden en visie die ik voor mijn bedrijf heb zijn de volgende: - sparkle - ceremony - commitment - devotion - In Detail - to (2) wed De directe link met trouwen moet er in liggen. Het moet niet te "cheesy" zijn, makkelijk in de mond liggen, speels, grappig, maar wel als serieus bureau. iemand suggesties met bovenstaande handsvaten? groet kristel
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.