Heuvel Marketing

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Heuvel Marketing's trofeeën

  1. Hoi Micha, Heel herkenbaar, wat je schrijft (op het kaboutergedeelte na, ik ben één meter negentig en ongeveer honderd kilo, dus dat ziet er niet uit aan de rand van een vijver). Je tips zijn in ieder geval voor mij erg van toepassing. Echter, mijn vriendin krijg ik voor geen goud mee, en in mijn vrienden- en kennissenkring bevinden zich een paar ondernemers, maar die hebben voornamelijk particulieren als doelgroep en zien dus het nut van netwerkavonden niet in voor zichzelf. Ik ben dus volledig op mezelf aangewezen om de arena's vol doorgewinterde netwerktijgers te betreden. Dat zie ik toch wel als een behoorlijke drempel. Zeker omdat ik verwacht bekeken te worden als het nieuwe jongetje in de klas, halverwege het schooljaar. Zijn er in jouw ogen netwerkbijeenkomsten, waar ongedwongenheid de boventoon voert en waar het ons-kent-ons en ouwe-jongens-krentenbrood-gehalte niet zo hoog is ?
  2. Hallo Sarah, Zoals jezelf ook al aangeeft in je vraagstelling, zijn we met zijn allen redelijk ongevoelig aan het worden voor advertenties in de traditionele media. Daarom zie je steeds meer een verschuiving van de traditionelere "outbound" marketingtechnieken naar de "inbound"marketingtechnieken van het digitale tijdperk. Bij inboundmarketing ligt de nadruk op "gevonden worden" door je potentiële klant, precies op het moment, dat deze op zoek is naar een oplossing voor een probleem, dat jij met je dienstverlening kunt oplossen. Een uitgekiende inboundmarketingstrategie is gestoeld op de volgende drie pijlers: 1. Zoekmachinemarketing: zorg ervoor, dat je gevonden wordt op relevante zoektermen voor je dienstverlening (zowel betaald als organisch); 2. Company blogging: laat met een eigen zakelijk weblog zien, dat je een expert bent in je vakgebied, door met grote regelmaat artikelen te plaatsen, die interessant en relevant zijn voor je doelgroep; 3. Social media marketing: profileer jezelf in sociale netwerken online: laat zien, dat je kennis van zaken hebt, zonder dat je er een nonstop zelfpromotieshow van maakt. Het belangrijkste is, dat je aan je doelgroep blijft laten zien - door continu te publiceren - dat je een expert bent in je vak. Wil je meer weten, bezoek dan gerust mijn weblog: InboundMarketeer.nl
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.