Jump to content

sarah1976

Senior
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-5

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa
  1. "Spreken is zilver en zwijgen is goud"
  2. Ja, maar wel met een goede onderbouwing. Ik heb een kneus naar KwaBla gegeven omdat hij mijn PM niet beantwoordt. Dat is tenminste inhoudelijk wel terecht. Ik krijg alleen maar 'Bye bye' en 'En nou vertrekken'. Echt stoer hoor. Als diegene echt durft dan geeft diegene nou zijn naam door.
  3. Ik citeerde iemand waarmee ik het laatst over HL had..... Heb ik er expliciet bij gezet. Maar mijn complimenten dat ik voorheen zo goed op HL ben geholpen vergeten jullie.
  4. Ik heb een nette PM naar TwaBla gestuurd maar daarop heb ik geen reactie ontvangen.
  5. Zeg die kneuzen. Waarom kan ik niet zien van wie ik die ontvangen heb? En mogen diegene die ze mij gegeven hebben ook even nadenken hoe kinderachtig ze bezig zijn. Waar stelt dat eigenlijk op dat zoiets binnen HL mogelijk is? Ik zou toch van een kneuzenbericht iets moeten leren en niet uitgescholden horen te worden. En dat mag van HL wel zomaar ongeoorloofd, maar een ietwat simpele vraag in een topic stellen niet? Graag uitleg van HL!
  6. @ NorbertBakker: He he, dat heb ik niet gezegd. Ik citeerde iemand uit mijn zakelijk netwerk toen we het over HL hadden... Ik ben voorheen altijd heel goed geholpen geweest, ik heb het HL vervolgens zelfs nog verdedigd. Maar ik begin nu wel te twijfelen of mijn zakelijke partner geen gelijk had. En je kunt van mij niet zeggen dat ik iemand op het forum respectloos heb behandeld. Pluis al mijn topics er maar op na. De hele kwestie had ook anders opgelost kunnen worden. De betreffende moderator of iemand anders, had ook gewoon direct kunnen zeggen dat het misschien handiger is als ik toch een offerte laat opstellen ipv. meteen mijn topic dicht te gooien. Wie behandelt wie nou zonder respect?
  7. Ach kijk, ik schijn hier op het forum ook kneuzen te kunnen ontvangen. Wat attent zeg ;-)
  8. Dit is echt het laatste wat ik post. Ik ga hier mijn tijd en aandacht niet meer zitten te verdoen. Het is inderdaad zo. Hier zitten alleen maar gefrustreerde personen die alles beter menen te weten en de hele dag niks te doen lijken te hebben.....
  9. @ Wouterjan Wacht maar tot dat jouw topic nog eens gesloten wordt zonder dat jij het weet. Kijken of je diezelfde mening dan nog deelt ;-)
  10. Ik heb in ieder geval de aandacht van alle moderators te pakken. 1. Vragen stellen is ook inbreng: zonder vragen immers geen antwoorden ;-) 2. @pewede: Een topic zonder waarschuwing sluiten voelt ook alsof de telefoonverbinding wordt verbroken in een discussie 3. @FrankSijtsma: een hele lijst met niet toegestane onderwerpen begint op censuur te lijken Verder kunnen jullie de goed bedoelde adviezen in de wind slaan, maar ik ken meerdere ondernemers die geen positieve ervaringen bij HL hadden.
  11. @ TwaBla Een goed voorbeeld: dat is door mij te bepalen/ervaren wat beter is, niet door de moderator.....
  12. Nog een aanvulling dan speciaal aan HL gericht. En dit is dan ook echt het laatste wat ik op HL post. Ik spreek uit jarenlange ervaring als het om forums gaat en ik ben zelf ook ooit moderator geweest, natuurlijk niet hier. Maar toch, ik weet wel hoe de normale omgang hoort te zijn op forums en hoe je een forum leuk en levendig houdt om het tot een succes te maken en te houden. Wil je een forum leuk houden zorg dan voor een prettige sfeer. Is er iets wat je als moderator niet vertrouwt of je twijfels over hebt, stuur dan even een bericht naar de persoon met de vraag. Het sluiten van een topic komt erg beledigend over en moet alleen als laatste middel gebruikt worden. Als je zelf als moderator dagelijks bezig bent heb je dat misschien niet meer zo door. Verplaats je altijd in de ander voordat je iets doet en behandel je forumleden met respect. Ze zijn namelijk waardevol voor je forum. Een forum zonder forumleden is namelijk helemaal niets, het wordt juist door de forumleden gevormd en de moderator hoort daarbij onzichtbaar op de achtergrond aanwezig te zijn. Als ik de forums hier bekijk zie ik dat er teveel topics door moderators worden gesloten. Dat hoort niet. Zijn er leden die telkens spam blijven plaatsen? Sluit die gebruiker dan van het forum af. In ieder geval horen er niet zoveel topics gesloten te worden, dat is namelijk een maatregel die je niet dagelijks hoort toe te passen. Een moderator mag ook niet zo duidelijk aanwezig te zijn op een forum. En is het niet juist bij ondernemen zo dat de gouden regel 'De klant is koning' geldt? Ga in de omgang met forumleden dan ook om alsof het klanten zijn. Het forum staat of valt juist door de leden die er zijn, het forum wordt gemaakt door de forumleden. En willen zij terug blijven komen dan moeten zij prettige ervaringen met het forum blijven houden. Het is echt exact hetzelfde als bij ondernemen. Voor mij is dit de allerlaatste post. Op een forum waar ik me niet prettig voel ben ik niet meer bereid enige inbreng bij te dragen. Verder wens ik iedereen alle succes!
  13. Ik wil het hier nu niet meer hebben over de raamfolie, maar over wat ik bij HL ervaar. Zonder kennisgeving een topic sluiten kan er bij mij echt niet in. Dat het bij berichten met schadelijke inhoud (spam, reclame, etc) gebeurt vind ik begrijpelijk. Maar kom aan, zo'n onschuldige vraag, dat is toch niet nodig? Een dergelijk omgang met forumleden accepteer ik gewoon niet. En als ik de ervaringen op internet zo lees delen veel meer ondernemers deze mening over HL. Prima, van mij mag HL van mij zo doorgaan, maar ik heb bij deze gewaarschuwd dat forumleden weglopen als er zo met hen wordt omgegaan. Jammer, ik heb HL altijd aanbevolen binnen mijn netwerk.... Vanaf vandaag dus niet meer.
  14. Bedankt voor de reacties, maar over het algemeen kan ik er niet veel mee. Eigenlijk verzoek ik iedereen die geen zinnige bijdrage te geven heeft gewoon niet te reageren. Je hoeft alleen maar te helpen als je dat wilt, het is niet verplicht. :-) En dat ik op mijn vorige topic geen reacties kreeg ligt heus niet aan het onderwerp, maar aan het feit dat het meteen werd dicht gegooid. Ik had altijd zo'n prettige ervaringen hier op HL, maar ben vandaag al met al toch wel erg teleurgesteld. Het is mij als frequente forumgebruiker namelijk nog nooit gebeurd dat een topic zonder pardon werd dicht gegooid en dat terwijl ik toch al heel wat jaartjes mee draai op het forums vh internet :-) Als ik het op 500 raam (leuke woordspeling ;-)) moet het toch zeker voldoende zijn? Het komt niet op een honderd meer of minder uit. Voor mijn gevoel had zoiets ook een paar duizend kunnen kosten hoor. Aanvullingen zijn trouwens altijd welkom! :-)
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept