-
Accountant regio Eindhoven/Valkenswaard kostentechnisch interessant
Ik kan je helaas niet helpen. Als € 900 als teveel is dan zit je bij mij verkeerd. (dat factureren wij gemiddeld voor een conference call voor een uur met twee fiscaal adviseurs) Ik begrijp best wanneer je een grote firma hebt of iets dergelijks, dat er enkele duizenden euro's betaald moeten worden om alles op een rijtje te laten zetten, maar voor een vrij simpele invulling vind ik 900 Euro toch behoorlijk veel. Ik zou het zelf willen doen, maar het uitzoeken gaat me teveel tijd kosten, die ik weer liever besteed om te werken. Terwijl iemand die weet wat hij doet het zo kan invullen. Mocht ik te naief zijn en het bij het verkeerde eind hebben dat deze zaken ook voor minder geld gerealiseerd kunnen worden, dan mogen jullie mij daar gerust op attenderen.
- Accountant regio Eindhoven/Valkenswaard kostentechnisch interessant
- Zakelijk bedrijfsruimte bij iemand prive huren
-
Zakelijk bedrijfsruimte bij iemand prive huren
Wat betekent dit precies? Ik ben meerderjarig en de voorwaarden zijn zakelijk. Normaal gezien sturen zij mij toch een factuur waarin een netto bedrag zonder btw aan huur staat vermeldt. Ik betaal dit uiteraard, waarna zij dit jaarlijks vermelden in box 1 of 3? Ik dacht namelijk dat huuropbrengsten onbelast waren, tenzij dit als zakelijke opbrengsten gezien wordt in de vorm van meerdere onroerende zaken. Misschien heb ik het volledig verkeerd begrepen.
- Zakelijk bedrijfsruimte bij iemand prive huren
-
Accountant regio Eindhoven/Valkenswaard kostentechnisch interessant
Hallo Allemaal, Voorheen heb ik een fiscaal specialist / accountant gehad, die voor mij o.a. jaarlijks de belastingaangifte invulde. De kosten hiervan vond ik fenomenaal hoog. Ik betaalde daar ongeveer een 900 Euro voor . Ik zoek iemand die zeer eenvoudige belastingspapieren in kan vullen, want ik heb nu een eenmanszaak. Ik bedoel hiermee het startersvoordeel, hypotheekrenteaftrek etc. Zijn er misschien mensen die deze zaken naast hun dagelijkse baan doen, of kantoren die normale tarieven hanteren. Indien iemand een suggestie heeft, hoor ik het graag. Bedankt, Dennis
-
Zakelijk bedrijfsruimte bij iemand prive huren
Hallo, Ik ben sinds enkele maanden zelfstandig met een eenmanszaak. De ruimte waar ik o.a. de werkzaamheden verricht is bij iemand die een ruimte van zijn woning ter beschikking stelt. Voorheen is dit al eens al zakelijke ruimte benut in de vorm van een praktijk. Nu wil ik die persoon daar maandelijks huur voor betalen als compensatie, zodat ik ook de nodige kosten maak. Hoe gaat dit in zijn werk en kan dit? -Moet ik een factuur van deze persoon ontvangen? -Moet op deze factuur BTW vermeldt staan en hoe werkt dat wanneer deze persoon geen btw nr. heeft? -Ben ik verplicht huur te betalen, omdat de fiscus dit anders niet accepteert? Graag jullie visie op deze m.s.s. eenvoudige vragen. Groeten, Dennis
dennis123
Junior
-
Registratiedatum
-
Laatst bezocht