Hallo allemaal,
Allereerst bedankt voor de snelle reacties! Het is uiteraard niet de bedoeling dat we betaald worden met als valuta een biertje ;) Ik snap ook dat mensen niet vele euro's kwijt willen zijn voor een reparatie. Ik kan uiteraard wel een heel stuk onder de prijs van een computerwinkel gaan zitten. Ik hoef geen personeel te betalen, geen pand te huren en dat soort dingen. Hierdoor kan ik de prijzen dus drukken.
Misschien goed om erbij te vermelden dat ik met computerhulp ook bedoel advies over aan te schaffen computers, hardware, software. Ook onderhoud aan de pc. PC fysiek schoonmaken en ook harde schijf opruimen, computers upgraden etc. Dus niet alleen vastlopende pc's
Hierbij zit ik er ook over na te denken om er nog wat bij te doen, namelijk computercursussen voor mensen die nog helemaal geen kaas hebben gegeten van computers. Cursusje Windows, Office, emailen en internetten bedoel ik dan.
En wat als het probleem zich de volgende dag weer voordoet? Weer daarheen idd. Als ik het goed doe, en daar ga ik van uit, dan hoef ik de volgende dag niet terug te komen. Het is natuurlijk geen goed verkooppraatje als ik ze weer laat betalen voor hetzelfde probleem. Tenzij het duidelijk aanwijsbaar is dat zij de oorzaak ervan zijn.
Ik weet ook wel aardig in te schatten hoeveel uur ik bezig ben met de meest voorkomende problemen. Hier stem ik het bedrag ook op af, zodat ik een aardig uurloon heb. Het is absoluut niet veel, maar ik wil het nu vooral nog als beunhaas erbij doen zeg maar.