Ik ben het met Luc en Astron eens dat het allemaal wat plat, standaard overkomt. Het feit dat je service en advies belangrijk vindt komt op dit moment niet naar voren op je website. Niet in de inhoud en niet in de look & feel van de site.
Qua inhoud ben ik het met Astron eens dat je juist bij de informatievoorziening bij de producten het verschil kan maken. Door jezelf bloot te geven en veel informatie/advies over de producten op je website te zetten kun je vertrouwen creëren.
Ook bij het kopje "over ons" zou ik meer tekst willen zien. Probeer hier de tekst meer gericht op de consument/afnemer te richten in plaats van te vertellen wat je allemaal in huis hebt (ik lees nu kort samengevat: "ik heb veel ervaring en veel producten"). Het levert meer vertrouwen op als je hier meer vanuit de klant denkt en de oplossingen voor zijn/haar problemen aandraagt. Speel hierbij ook in op het feit dat je "klein" bent. Veel bedrijven vinden dit eerder een voor- dan een nadeel. Maar wees inderdaad, zoals Astron al schreef wel duidelijk in hoe je werkt. Heb je veel op voorraad of eigenlijk niet?
Wat betreft vormgeving is er m.i. weinig ontwerpwerk aan te pas gekomen. Ik zie vooral een template...
Ik vind zelf de site vrij smal, dat mag tegenwoordig best breer gezien het feit dat ca. 98% van de mensen tegenwoordig minimaal een 1024x768 schermresolutie hebben. Dit template is op een scherm van 800x600 pixels ontworpen! Dat zou je ook wat meer ruimte geven voor je navaigatiekolom. Die is nu vrij krap, klein lettertype en veelal sprint een submenu naar twee regels. Da's niet echt handig.
Tot zo ver mijn korte bescheiden mening ;)
Succes!