Mike-

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe

Mike-'s trofeeën

  1. Aha.. maar dat geldt niet voor een pc die aangeschaft is voor het onstaan van het bedrijf (die wel voor het bedrijf gebruikt wordt nu) neem ik aan? Alleen voor de bedrijfsmiddelen die aangeschaft zijn in de periode van het begin van onstaan van het bedrijf i.e de inschrijving en aanmelding van? Ook las ik dat ik er alleen recht op heb als ik meer dan € 2.200 investeer in ''2009'' wat waarschijnlijk niet het geval zal zijn omdat ik alles al binnen handbereik heb alvorens het bedrijf gestart is. Wel zullen er na alle waarschijnlijkheid producten ingekocht worden, boven die waarde maar dat is meer voor ''voorraad'' en verkoop/levering van (maar dat is weer andere koek) lijkt me.
  2. Helder.. bedankt. Ook de investeringen worden in dat ''1e kwartaal'' behandeld neem ik aan?
  3. Ik wil mij dus op de markt gaan begeven, inschrijving KVK, BTW nummer etc. Het is een eenmanszaak vanuit huis die met name gericht is op het onderhoud en reparatie van pc's, installaties en het onderhouden ervan. De grote vraag is: moet ik mij gaan druk maken over belastingen e.d of pas op het moment van de eerste ''echte'' facturatie?
  4. Goedendag, Ik vroeg mij af.. als ik ingeschreven sta bij de KVK als eenmansbedrijf (vanuit huis) is het dan verplicht om vanaf de datum inschrijving belasting op te geven? Ook als er geen inkomsten zijn (nog)? mod edit: titel aangepast
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.