Nagelstudio Floranails

Junior
  • Aantal berichten

    15
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Female
  • Adres
    Floraweg 23, Nijmegen, 6542KA, Nederland
  • Voornaam
    Genevieve
  • Achternaam
    Vroomans
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Nagelstudio Floranails
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    tips hebben om een klanten kring op te bouwen.
  • Mijn mening over innovatie
    altijd op de hoogte blijven en meedraaien. Maar wel jezelf blijven!
  • Mijn mening over ondernemerschap
    lastig beginnen, maar zo leuk!

Nagelstudio Floranails's trofeeën

  1. Wat heb je momenteel eigenlijk zelf aal gedaan en waarin ben je onderscheidend ten opzichte van je concullega? Hallo, zelf heb ik heel goed mijn concullega's in de gaten gehouden, nog steeds, betreft aanbod en prijzen. Daarnaast zorg ik dat mijn website up-to date is dmv nieuwe teksten en foto's. In het begin was ik erg onzeker, maar na verloop van tijd merkte ik dat als je zeker overkomt bij de klanten, dit als positief ervaren wordt. Je straalt daarmee uit dat je je vak verstaat. Goed luisteren naar de klanten en er daadwerkelijk ook iets mee doen. Door een hele hoge prijs / kwaliteitverhouding neer te zetten, kwamen de klanten vanzelf door mond-op-mond reclame. Ook vraag ik de klanten om op mijn hyves een recensie te schrijven. Dus in je eigen kwaliteiten blijven geloven en vooral geduldig blijven. Groetjes!
  2. (Deze vraag heb ik eerder beantwoord, dus ik geef maar hetzelfde antwoord.) Mijn website is gebouwd door: http://www.wiwi.nl/ Wiwi zit in Nijmegen. Nog steeds kan ik elk moment bij hun terecht. Er worden duidelijke afspraken gemaakt over opmaak en prijs. Zelf heb ik twee jaar terug heel lang gezocht naar die bekende naald in de hooiberg, maar na 8 offertes en afspraken met verschillende designers kwamen zij voor mij als beste eruit. De prijs was heel netjes vergeleken met de andere aanbieders, maar ik weet niet wat je wilt, dus kan ook geen indicatie geven. Daarbij zullen de prijzen misschien aangepast zijn. Maar waarom bel je ze niet voor een offerte of richtprijs? Weet je een beetje in welke hoek je het zoeken moet. Wat voor mij het allerbelangrijkste was dat mijn site niet 'bevuild' wordt en daardoor trager wordt. Deze designers zorgen er heel netjes voor dat dat niet gebeurd. Sterker, binnen een paar maanden stond ik bovenaan als je bij google gaat zoeken naar nagelstudio nijmegen! Dat is nog steeds zo en ik ben ervan overtuigd dat je zo'n team achter je moet hebben staan. Succes met zoeken!
  3. Mijn website is gebouwd door: http://www.wiwi.nl/ Wiwi zit in Nijmegen. Nog steeds kan ik elk moment bij hun terecht. Er worden duidelijke afspraken gemaakt over opmaak en prijs. Zelf heb ik twee jaar terug heel lang gezocht naar die bekende naald in de hooiberg, maar na 8 offertes en afspraken met verschillende designers kwamen zij voor mij als beste eruit. De prijs was heel netjes vergeleken met de andere aanbieders, maar ik weet niet wat je wilt, dus kan ook geen indicatie geven. Daarbij zullen de prijzen misschien aangepast zijn. Maar waarom bel je ze niet voor een offerte of richtprijs? Weet je een beetje in welke hoek je het zoeken moet. Wat voor mij het allerbelangrijkste was dat mijn site niet 'bevuild' wordt en daardoor trager wordt. Deze designers zorgen er heel netjes voor dat dat niet gebeurd. Sterker, binnen een paar maanden stond ik bovenaan als je bij google gaat zoeken naar nagelstudio nijmegen! Dat is nog steeds zo en ik ben ervan overtuigd dat je zo'n team achter je moet hebben staan. Succes met zoeken!
  4. Hoi, ik heb bijna alle klanten via google. Dus een goede website is het belangrijkste is mijn idee. Daarbij heb ik altijd om de zoveel tijd de foto's aangepast, deze wil ik er steeds professioneler uit laten zien. Ook de vaste klanten geven vaak mijn naam door en ik werk met 15% korting acties bij de 5e behandeling en iedereen mag zoveel 'vriendinnenbonnen' uitdelen als ze willen. Zowel de nieuwe klant als diegene die de bon heeft afgegeven krijgen 10% korting op een behandeling. Momenteel loopt mijn bedrijfje heel goed en moet ik zelfs klanten op een wachtlijst zetten. Hoop dat ik je hiermee voldoende geinformeerd heb, anders hoor ik het wel. Groetjes, Genevieve
  5. Mijn pc heeft er een poosje uitgelegen, zo frustrerend! Maar ik heb een gesprek met mijn coach gehad. Vanaf 19 oktober start er een heuse radio commercial. Verder heb ik diverse tips van deze site met hem besproken en ga daar per direct mee aan de slag. (Verzorgingshuizen, buren netwerkje opzetten, web site hier en daar aanpassen etc.) Dus ik ben weer helemaal gemontiveerd! Verder zijn er al weer 2 klanten geweest!
  6. Hoi, helemaal mee eens, morgen wordt dit aangepast. Zal een actie worden voor een bepaalde datum. Groetjes en bedankt!
  7. Bedankt voor je opbeurende woorden, goed advies is altijd welkom! Nee, de beschilderde tip is wel eigen werk, maar ik heb deze uitgeprobeerd aan de hand van de voorbeeld uit de profnail. Moet de foto er weer af denk je? Ik zal de tekst met mijn uitleg nog eens tegen de loep houden. De tekst heb ik gebasseerd op ervaringen van anderen. Ik heb juist geprobeerd hier te melden dat mensen vaak zelf verantwoordelijk zijn voor slechte nagels nadat men kunstnagels hebben gehad. Het allerlaatste wat ik wil dat er verkeerde ideeen ontstaan, juist omdat er veel onproffesionele nagelstylisten werken. De opleiding volg ik Pepijn Borrel, nu weet je denk ik ook met wat voor soort nagels ik zelf loop... ;) Familie bestaat uit moeder en zus, beide geen type hiervoor. Paar vriendinnen zijn nog even model voor mij. Prijzen zijn berekend vanuit mijn ondernemersplan. Hiermee kan ik goed concureren omdat ik aan huis werk. Alleen het moeten ze inderdaad nog goed afgerond worden. (Vreemde berekening van coach geweest...) Overlay = de nieuwe gel van een bekend merk (mag hier geen reclame maken) is dunner dan gel en dikker dan de supreme finish top gel. Groetjes!
  8. Hoi! Natuurlijk zijn de mannen van harte welkom voor een manicure aan, maar de teksten moeten nog (goed) uit de verf komen. Daarbij wil ik me gaan specialiceren in zogenaamde anti-nagelbijtarrangementen, ook en misschien vooral, voor mannen! Groetjes!
  9. Daarop voortbordurend: bied iets leuks aan voor je nieuwe buren, zeker als je andere bedrijven in de buurt hebt. Leuke kaartjes o.i.d. laten drukken met daarop iets als "Beste buren, wij zijn Floranails en zijn nieuw hier, kom een keer langs voor een kop koffie en een gratis nagelverzorging." Die dan persoonlijk langsbrengen in de buurt rondom je nagelstudio, en voor je het weet heb je je eigen netwerkje met mensen die wat mond-tot-mondreclame voor je regelen. Das een hele goede!!! Ik ga hier gelijk werk van maken! Bedankt. :) Groetjes!
  10. Bedankt voor je goede en wijze raad! Inderdaad, de flyers zouden daar het beste op de plek liggen, maar velen hier in de directe omgeving hebben een familielid of vriendin die nagelstylist is en vinden het vervelend om dan voor de 'concurent' reclame te maken... Deze stylisten zijn echter niet te vinden op een site oid, dat is ook een groot probleem van meerdere studios, dit beroep is nog steeds een vrij beroep. Betreft de manicure aan straat, is een hele goede, maar ik ben bang dat je met de gemeente problemen krijgt ivm vergunning. Ze zijn heel streng op dat gebied hier in Nijmegen heb ik begrepen. O ja, ook ben ik aangemeld op de google maps. ;) Groetjes!
  11. Inderdaad, met de slogan zit ik inderdaad al een een tijdje te worstelen... :-\ Ik zal het aan laten passen!
  12. Ik heb begrepen dat een homepage een inleidend karakter heeft, overige info staat onder de andere tabs. Betreft mijn keuze over de naam van de studio, dit ligt denk ik wel voor de hand. Ik ga mijn studio toch niet een straat naam geven. Zal de zoekmachine niet snel mijn salon vinden... Op elke pagina mijn contactgegevens? Mmm, ik ben van mening dat het te druk wordt. De lettertypes moeten inderdaad aangepast worden evenals de teksten. E-mail adres is het zelfde als contact adres. Nu krijg ik de juiste info die ik nodig heb voor feetback als mensen vragen hebben. Met de nieuwsbrief ben ik bezig, maar moet ik wel eerst klanten hebben om naar toe te sturen toch? Openingstijden heb ik bewust even niet op de site gezet, omdat ik me wil richten op de vraag. Daarna kan ik mijn prive tijden hier op aanpassen en de tijden vastzetten. Maar bedankt voor de moeite en je reactie! Groetjes, Genevieve
  13. Bedankt voor de tips! De paar klanten die ik heb / had krijgen bij aanbreng van een nieuwe klant 10% korting. Dmv visitekaartjes. Klant krijgt er twee mee. 1 voor bv vriendin waarop haar naam staat. Als vriendin dit kaartje meeneemt noteer ik dat op de klantenkaart. Als de eertse klant weer komt krijgt ze 10% korting. Groetjes, Genevieve
  14. Yep, ondernemersplan gemaakt en goed gekeurd. Hierin is het eerste jaar 65 klanten berekend.
  15. Officieel is mijn studio, aan huis, nu bijna een maand open. Vanaf dag 1 heb ik dure flyers uitgedeeld en stapeltjes bij diverse winkels in de buurt neergelegd. Op de hyves heb ik iedereen gemaild. De studio bij de advertenties, events en tips geplaatst. Daarbij heb ik een aparte Hyves voor mijn bedrijfje gemaakt. De website is door een proffesioneel bedrijf opgezet. Ook de plaatselijke wijkkrantjes gemailt, maar geen reacties mogen ontvangen. Voor mijn raam hangt de prijslijst, mooie foto's, de logo en het schiltje van de branchevereniging. Momenteel duizenden euro's geinvesteerd, maar de klanten komen maar niet. Ben ik misschien te ongeduldig? Wie kan me aan tips helpen? Groetjes, Genevieve
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.