lruzius

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

lruzius's trofeeën

  1. Ik merk inderdaad dat er niet echte duidelijke lijnen hierin zijn en dat maakt het moeilijk of je 100% in je recht staat. Wat wordt onder maatwerk verstaan en doet het ertoe hoeveel je via internet verkoopt ondanks dat je winkel de hoofdmoot is. Iedereen zegt dat ik in mijn recht sta maar misschien overweeg ik maar om het terug te nemen want het kost zoveel negatieve energie, in de 10 jaar heb ik dit nog nooit mee gemaakt en wil graag dat elke klant tevreden is en dat lukt nagenoeg altijd. En natuurlijk wat gaat erachter weg komen aan kosten als de klant gelijk krijgt, is dat het, het waard. Wij hebben een winkel die wordt ondersteund door de website maar en wordt door klanten ver weg gewoon via internet besteld en door vaste klanten. Maatwerk, wat wordt er onder verstaan, het is zelf samengesteld door de klant n.a.v een éénpersoonsbed dus tja. Lastig.
  2. De klant vond het niet stevig genoeg en heb ik een oplossing aangeboden om een andere manier van bevestigen toe te passen of 1 zijkant helemaal dicht te maken, de steunbalk vond die niet handig en heb ik ook 2 andere mogelijkheden aangeboden maar hier wordt niet eens op terug gereageerd en een ander bed wouden ze niet dat werd gelijk aangegeven. Wat ik erg raar vond is dat de klant nog niet eens alles in elkaar had en toch de conclusie trok dat het niet stevig was terwijl dit hele stevige bedden zijn. Normaal als iets niet naar het zin is kan je er over praten maar in dit geval niet.
  3. Wij kunnen dit bed in elke gewenste maat ( ook niet standaard maten) leveren maar de klant heeft 160 x 200 cm besteld alleen wij hebben dit niet op voorraad omdat wij dus elke maat kunnen leveren, zowel het bed als bodem en matras. Dit bed stond nog niet op internet en is via de mail samen gesteld en toen heb ik een foto van een één persoonsbed gestuurd als voorbeeld. De verkoopvoorwaarden achter op de bon die ik heb opgestuurd en waarop de klant een aanbetaling heeft gedaan staat dat wij zodra de bestelling bij ons binnen is niet meer geannuleerd kan worden. Ik kan er altijd wel uitkomen met de klant alleen deze klant wil alleen deze oplossing en gezien ik nooit weet wanneer ik dit bed en de rest in deze maat verkoop is dat gewoon niet te doen, we hebben zoveel mogelijkheden in maat, bedden en matrassen. Ik heb contact gehad met de jurofoon en deze zeiden dat ik in mijn recht stond omdat ik niet uitslluitend via internet verkoop.
  4. Ik heb al even gezocht maar kon het antwoordt niet vinden. Ik heb een geschil met een klant die een bed met toebehoren heeft samengesteld. Ik heb een bon met de bestelling en verkoopvoorwaarden opgestuurd en daar is een aanbetaling op gedaan per bank. De bestelling is geleverd en betaald en de volgende dag per email heeft de klant laten weten het bed niet te willen en gaat nu volgens de wet kopen op afstand het pakket zelf terugsturen. Wij hebben een winkel waar alles bekeken kan worden, ik heb veel informatie vooraf uitgewisseld met de klant en foto toegestturd van een soort gelijk voorbeeld. Deze klant besloot zonder te komen kijken een compleet bed op zijn gewenste maat te bestellen. Kan dit zomaar, graag hoor ik jullie mening.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.