Toon27

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    student

Toon27's trofeeën

  1. Beste, Een drietal weken geleden heb ik een keyboard en versterker van Roland gekocht vanuit Amerika via Gigasonic.com. Ondertussen zijn mijn producten reeds aangekomen maar nu blijkt dat mijn versterker niet degelijk functioneert. Aangezien ik douanekosten en taxen betaald heb, zijn de producten legaal gekocht en ingevoerd. Zowel het keyboard als de versterker zijn nieuw dus heb ik daar een garantie op van RolandUS. Nu is mijn vraag: Kan ik mijn versterker gratis laten herstellen bij Roland(Benelux)?(Aangezien er toch sprake is van een vrije markt?) In bijlage vindt u de voorwaarden van mijn garantie. Gelieve mij hierbij te helpen. Alvast bedankt! Groeten, Toon Babylon
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.