Bovenstaande (simba123) is bijna een kopie van mijn verhaal.
Zojuist heb ik allebedrijvenin.nl de laatste kans gegeven om de incassoprocedure op te schorten.
Ook in mijn geval wordt er geschermd met de voicelog. Alleen bij het einde van het gesprek meld ik nog dat ik alleen akkoord ga met het geheel wanneer opzeggen even simpel is als lid worden.
Het maandenlange getouwtrek dankzij allebedrijvenin.nl zet dus wat mij betreft een dikke streep door onze zogenaamde overeenkomst.
Ook het verwijt "dan had je maar een aangetekende brief moeten versturen" valt wat mij betreft niet onder simpel kunnen opzeggen.
Ze durven niet inhoudelijk op mijn argumentatie in te gaan, ik krijg steeds een copy-paste e-mail terug. (het contact verloopt nu via Credifin, zo te zien hebben zij een goede klant aan allebedrijvenin.nl). Tot de tijd dat allebedrijven de incassoprocedure startte hebben ze verstoppertje gespeeld.
E-mails werd niet op gereageerd, degene die mij belde over de openstaande factuur (Robbie Borsje) weigerde mij een telefoonnummer te geven.
Ik werd rond 4 januari gebeld met de melding dat de incasso doorgegeven zou worden aan credifin. Ik heb toen nogmaals verteld dat ik hen geen geld verschuldigd ben. We hebben toen afgesproken dat ik nogmaals een e-mail zou sturen met de reden waarom niet. Op 11 januari zou ik daarover teruggebeld worden. In ieder geval zou tot dat contactmoment de incassoprocedure niet aan credifin overgedragen worden.
Uiteraard is het contacf uitgebleven, en lag er een brief van credifin op de mat.
Hierop heb ik een pittige e-mail gestuurd, en tot mijn verbazing werd ik toen wel gebeld.
De heer Borsje durfde mij doodleuk te vertellen dat hij mij op 1 januari 3 maal heeft proberen te bellen.
Blijkbaar is de definitie van proberen te bellen een poging om ons nummer in te toetsen, wat blijkbaar niet gelukt is?
Omdat het bellen dus niet gelukt is, is er "van bovenaf" besloten om de incassoprocedure toch uit handen te geven.
Ondertussen zijn er wat e-mails met credifin heen en weer gegaan, met in de laatste mail dat zij stappen van mijn kant "met vertrouwen tegemoet zien". Da's toch apart, want dat vertrouwen heb ik ook..... en om een qoute van Henny Huisman te gebruiken: er kan er maar 1 de winnaar zijn...
Voor de rechter houdt het verhaal van allebedrijvenin geen stand, zeker aangezien ze met de regen van klachten hier zichzelf bij voorbaat al verdacht/ongeloofwaardig maken.
Mocht er iemand de procedure al helemaal uitgezeten hebben, laat het weten.
Grrrrrroet