rollufje

Junior
  • Aantal berichten

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

rollufje's trofeeën

  1. @allebedrijvenin Ik stel voor dat je de brief- en e-mailwisselingen tussen gedupeerden en credifin opvraagt. dan heb je vanzelf gegevens van iedereen die behoefte heeft aan minimaal een digitaal bloemetje :) Voor persoonlijk contact ben ik niet in, dat had een jaar geleden gemoeten in plaats van de bulldog Credifin achter me aan te sturen. En de laatste keer dat er op een normale manier contact met mij werd opgenomen ben ik blijkbaar in een wespennest terecht gekomen. (lees het acquisitie telefoontje). Dus dank voor het aanbod, maar nee. Mocht je nieuw zijn bij ABIN, neem het vooral niet persoonlijk op (ook niet dit bericht). Dit wordt een zware kluif om recht te breien....
  2. @TwaBla, dank voor het virtuele bloemetje :) Ik ben het met willem65 eens. Ik vind de omslag van klantenbinding door dreiging naar klantenbinding door service wel erg doorzichtig.... 4 jaar is toch erg lang om zo zaken te doen. Waar komt die afdeling klantenservice nu opeens vandaan? Die heb ik blijkbaar totaal over het hoofd gezien tijdens "mijn traject".... Mijn conclusie blijft: geen zaken doen met ABIN.
  3. Ik kreeg afgelopen week een mailtje van TwaBla hoe het bij mij afgelopen was. Het is inmiddels ongeveer een jaar geleden dat ik de laatste dreigmail van Credifin heb gehad. Dat was het punt dat mijn zaak zou worden overgedaan aan de deurwaarder. Er was voor ongeveer 350 euro een brief opgetekend meen ik me te herinneren. Ik heb Credifin toe nogmaals gemeld dat ze ABIN beter konden adviseren om de achtervolging te staken omdat ik van mening was dat hun zaak voor de rechter absoluut geen stand zou houden. Blijkbaar hebben ze dat gedaan, want de brief (die al klaar zou moeten liggen bij de deurwaarder) heeft mijn voordeur nooit gehaald. Dus mijn verhaal in het kort: - factuur op de deurmat - na navragen blijkt brief met opzegging "kwijtgeraakt". Dan had ik maar aangetekend moeten versturen -voicelog thuis gekregen. Daarin meld ik duidelijk dat ik alleen akkoord ga met alles wanneer opzeggen even makkelijk is als het lid worden per telefoon. -de communicatie van de kant van ABIN is er bijna niet gweest (geen reacties op mails e.d., mij verwijten dat ik eenmalig mijn telefoon niet opneem) - pas toen er door "hogerhand" was besloten mijn dossier door te geven aan Credifin ontstond er wel een soort van communicatie tussen mij en Credifin. Hierbij was het duidelijk dat Credifin wel telkens bij ABIN aanklopte voor info. Ik heb steeds volgehouden dat ik ABIN geen geld verschuldigd was. Hierbij heb ik ook steeds sterke argumenten kunnen gebruiken omdat ABIN vanaf het moment van acquisitie tot net voor deurwaarder steken heeft laten vallen. Uiteindelijk heeft Credifin dus blijkbaar een advies aan ABIN afgegeven om verdere stappen niet te ondernemen. Tenminste, da's mijn conclusie. Het is simpelweg stil geworden van hun kant. Ik heb niet eens een bloemetje gehad voor alle moeite en tijd die ik er in heb moeten steken om niet te betalen wat ik toch al niet wilde hebben,.... Mocht er nog iemand input nodig hebben.. laat het ff weten
  4. Onderstaand heb ik 10 februari ontvangen. Dit is de laatste email van Credifin waar ik niet meer op gereageerd heb. Het is ondertussen 16 dagen geleden dat ze dit stuurden. Het lijkt op de laatste stuiptrekking, nog steeds geen dagvaarding gezien. Volgens mij wederom een mooi kopietje van de emails die ik hier voorbij heb zien komen. Ik ben wel geeerd dat ze de mails nog steeds afsluiten met hoogachtend ;) Amstelveen, 10 februari 2010 Dossier: (..)/ Allebedrijvenin B.V. Te voldoen : € 465,44 Geachte (..), In bovengenoemde zaak wenst u na herhaaldelijke verzoeken niet tot een minnelijke oplossing te komen. Wij zien ons genoodzaakt andere rechtsmaatregelen te treffen. Wij gaan thans over tot het uitbrengen van een dagvaarding. Alle te maken deurwaarders -en gerechtskosten zoals wettelijk bepaald komen voor uw rekening. Na het verkrijgen van het vonnis zullen wij de deurwaarder eventueel verzoeken beslag op uw salaris,rekeningnummer en (on-) roerende zaken te leggen. Hoogachtend, mod-edit: persoonsnaam verwijderd Credifin Nederland B.V. Postbus 1, 1180 AA Amstelveen Tel: 020 3452675 Fax: 020 3452676 info@credifin-nederland.nl
  5. vervang de datum door 24 augustus en je hebt exect dezelfde brief als ik..... Ze nemen niet eens de moeite om iets nieuws te verzinnen. Tot en met "aan u de keus!!!" toe. Ik kreeg ook drie uitroeptekens ;) Ik merkte trouwens dat ik mijn laatste mail aan credifin aan de heer StuiveRberg had gericht ipv StuiveNberg Eigenlijk wel toepasselijk.... Bij nieuws laat ik het weten, mijn termijn is gisteren om 12:00 verlopen.
  6. O ja, Bij de veelgestelde vragen staat het volgende: ------ 6. Zijn er kosten verbonden voor de wijzigingen aan mijn Bedrijfspresentatie ? Geen kosten voor uw bedrijfspagina Nee, hiervoor rekenen wij niets. U heeft de mogelijkheid om het gehele contractsjaar uw bedrijfspresentatie onbeperkt te wijzigen. Mocht u toch vragen hebben staat onze IT-afdeling graag voor u klaar. Klik hier om u aan te melden. ------ Mochten ze vol blijven houden dat ik klant bij ze ben, zou het dan helpen om de bedrijfspresentatie dagelijks aan te laten passen.....
  7. Excuus, typefoutje: Ik zou 11 januari gebeld worden. 1 januari had ik bij voorbaat al niet geloofd ;) Zojuist heb ik het bericht gekregen dat de dagvaarding vervaardigd is. Op zich vreemd, de uiterlijke betaling staat op morgen (3 februari) op 12:00. Kosten van deze dagvaarding: circa 365 euro. Waar dit tarief op gebaseerd is vraag ik me af, ik vindt overal ongeveer onderstaand tarief. dagvaarding / sommatie-exploit € 73,89 14,04 € 87,93 Dus ook bij de werkwijze van Credifin zet ik mijn vraagtekens. Credifin is ook niet aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Incasso-ondernemingen.
  8. Bovenstaande (simba123) is bijna een kopie van mijn verhaal. Zojuist heb ik allebedrijvenin.nl de laatste kans gegeven om de incassoprocedure op te schorten. Ook in mijn geval wordt er geschermd met de voicelog. Alleen bij het einde van het gesprek meld ik nog dat ik alleen akkoord ga met het geheel wanneer opzeggen even simpel is als lid worden. Het maandenlange getouwtrek dankzij allebedrijvenin.nl zet dus wat mij betreft een dikke streep door onze zogenaamde overeenkomst. Ook het verwijt "dan had je maar een aangetekende brief moeten versturen" valt wat mij betreft niet onder simpel kunnen opzeggen. Ze durven niet inhoudelijk op mijn argumentatie in te gaan, ik krijg steeds een copy-paste e-mail terug. (het contact verloopt nu via Credifin, zo te zien hebben zij een goede klant aan allebedrijvenin.nl). Tot de tijd dat allebedrijven de incassoprocedure startte hebben ze verstoppertje gespeeld. E-mails werd niet op gereageerd, degene die mij belde over de openstaande factuur (Robbie Borsje) weigerde mij een telefoonnummer te geven. Ik werd rond 4 januari gebeld met de melding dat de incasso doorgegeven zou worden aan credifin. Ik heb toen nogmaals verteld dat ik hen geen geld verschuldigd ben. We hebben toen afgesproken dat ik nogmaals een e-mail zou sturen met de reden waarom niet. Op 11 januari zou ik daarover teruggebeld worden. In ieder geval zou tot dat contactmoment de incassoprocedure niet aan credifin overgedragen worden. Uiteraard is het contacf uitgebleven, en lag er een brief van credifin op de mat. Hierop heb ik een pittige e-mail gestuurd, en tot mijn verbazing werd ik toen wel gebeld. De heer Borsje durfde mij doodleuk te vertellen dat hij mij op 1 januari 3 maal heeft proberen te bellen. Blijkbaar is de definitie van proberen te bellen een poging om ons nummer in te toetsen, wat blijkbaar niet gelukt is? Omdat het bellen dus niet gelukt is, is er "van bovenaf" besloten om de incassoprocedure toch uit handen te geven. Ondertussen zijn er wat e-mails met credifin heen en weer gegaan, met in de laatste mail dat zij stappen van mijn kant "met vertrouwen tegemoet zien". Da's toch apart, want dat vertrouwen heb ik ook..... en om een qoute van Henny Huisman te gebruiken: er kan er maar 1 de winnaar zijn... Voor de rechter houdt het verhaal van allebedrijvenin geen stand, zeker aangezien ze met de regen van klachten hier zichzelf bij voorbaat al verdacht/ongeloofwaardig maken. Mocht er iemand de procedure al helemaal uitgezeten hebben, laat het weten. Grrrrrroet
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.