DQ

Junior
  • Aantal berichten

    12
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe
  • Geslacht
    Male
  • Voornaam
    Gerben
  • Achternaam
    van Leijenhorst

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Ede
  1. Andere formule: Kan je niet te werk gaan zoals de mensen van Dragons' Den het doen en de startende ondernemer begeleiden en zodra er omzet gemaakt wordt kan je een graantje van mee pikken ;D of zie ik dit verkeerd? ::)
  2. [glow=red,2,300]Het is alweer 2 jaar en 3 maanden geleden en nog steeds NIETS van 'allebedrijveninnederland' gehoord :D ADVIES: gewoon niet betalen! ;D Gr Gerben[/glow]
  3. Nogmaals, Op verzoek van Politie te Ede gewoon niet betalen! Wij doen het ook niet en na èèn factuur herrinnering hebben wij verder niks van hun vernomen terwijl we de diensten nog steeds gebruiken. Gr Gerben Het is alweer 5 maanden voorbij en nog steeds niks van allebedrijveninnederland gehoord :D dus ik ben bij! ADVIES: gewoon niet betalen! ;D Gr Gerben
  4. Of probeer je website te verkopen als je het helemaal niet meer ziet zitten.
  5. Nogmaals, Op verzoek van Politie te Ede gewoon niet betalen! Wij doen het ook niet en na èèn factuur herrinnering hebben wij verder niks van hun vernomen terwijl we de diensten nog steeds gebruiken. Gr Gerben
  6. Heb nog niks gehad ;D en ben ook niet van plan dat ook te betalen! :P
  7. Als dit geen zaak voor de politie is, dan lijkt mij dat ik dan ook geen advies zou krijgen. Ik heb me ook een tijdje geleden elders bij een een of andere meldpunt aangemeld ik weet zo 123 niet meer hoe het heette maar daar kon je dan het probleem ook kwijt via een soort aangifte. Gr Gerben
  8. DQ - je vraagt iedereen die slechte ervaringen heeft om contact op te nemen, hoe kan ik dat doen? Ik dacht samen staan we sterker en hiermee naar de politie te gaan het is echter nu wel bekend bij de Politie maar kan hiermee niets doen dus als er mensen zijn die hiermee gedupeerd zijn is het de advies (van de Politie in Ede) om het gewoon NIET te betalen! Gr Gerben
  9. Ondertussen is ons duidelijk dat er iets helemaal niet klopt met dit bedrijf. Iemand anders op dit forum heeft exact het zelfde probleem met het bedrijf. Ik wil iedereen die soortgelijke ervaringen heeft met Allebedrijveninnederland.nl vragen contact met ons op te nemen. Bij voorbaat hartelijk dank!
  10. Bedankt voor de snelle reactie! Ons is niets verteld over algemene voorwaarden bij de telefonische aanmelding, wel is ons er op gewezen dat als we niet tevreden waren over de dienst, wij ons binnen een maand per brief konden afmelden. In de algemene voorwaarden op de website van het bedrijf is dit artikel te vinden: Artikel 2: Duur en beëindiging 2.1 De Overeenkomst wordt aangegaan voor een periode van 13 (dertien) maanden, waarvan de eerste 30 dagen worden aangemerkt als proefperiode. 2.2 Gedurende de proefperiode kan de Afnemer schriftelijk (niet per e-mail!) de Overeenkomst zonder opgaaf van redenen per direct opzeggen zonder kosten en/of schadevergoeding verschuldigd te zijn. 2.3 De Overeenkomst wordt van rechtswege verlengd met een periode van telkens 1 (een) jaar, tenzij een Partij deze schriftelijk (niet per e-mail!) opzegt met inachtneming van een opzegtermijn van 1 (een) maand.
  11. Een dikke maand geleden hebben we een proefabonnement genomen op een dienst van een reclamebureau dat via internet opereert. Dit hebben we via de telefoon gedaan, en het gesprek is opgenomen als bewijs van goedkeuring. Duidelijk werd er bij verteld dat we binnen een maand moesten opzeggen anders zouden we er voor een heel jaar aan vast zitten. Aangezien wij ontevreden waren over de geleverde diensten in de eerste maand hebben wij contact met het bedrijf gezocht via de telefoon en duidelijk gemaakt dat wij het bij het proefabonnement wilde laten. Het bedrijf melde ons echter dat het afmelden per telefoon niet mogelijk was en dat we dit alleen per post konden doen. Dus hebben wij die zelfde dag nog een brief op de post gedaan (helaas niet aangetekend) waarin wij verklaarden geen zaken meer te willen doen met het bedrijf. Maar tot onze verbazing ontvingen wij een week later een rekening van 400 euro! Het bedrijf melde ons dat zij geen brief ontvangen hadden en dat als we niet snel betaalden ze een deurwaarder zouden sturen. Nu is onze vraag dus: Hoe lossen wij dit op? Het bedrijf zegt in haar recht te staan en niet te willen onderhandelen aangezien zij geen opzegging ontvangen zeggen te hebben. Zelf vinden wij het vreemd dat wij een internetdienst per post moeten afzeggen en dat afzeggen per telefoon, fax of mail niet mogelijk is. We zijn ten einde raad, wij hebben geen bewijs dat wij de brief verstuurd hebben, is er toch nog een mogelijkheid om hier onder uit te komen? [titel aangepast - mod]
  12. Ik heb er geen ervaring mee, al vind ik het wel interessant Neem deze website maar eens door hier vind je denk ik wel de eerste indruk. http://www.hollandinchina.org/index.htm :)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.