simba123

Junior
  • Aantal berichten

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    aannemersbedrijf Bergers

Bedrijfsinfo

Visie op

  • Mijn mening over ondernemerschap
    zwaar maar met vrijheid

simba123's trofeeën

  1. HE TOP MAN...... Heb ook problemen met het bedrijf ..... Inmiddels heb ik al vanaf 12 februari geen contact meer gehad.... zie al mijn berichten op deze site. Mochten ze verder willen bij mij , dan kan ik op jouw vonnis effe blij worden. Top man......
  2. Ook mijn laatste brief kreeg ik op 11 Februari van Credifin van allebedrijveninzoetermeer.nl, ik had daarna gewoon besloten om geen correspondentie meer terug te geven, al die dreigementen van dagvaarding , bla bla bla , het is onderhand begin van maart dus ik hoop dat ze de moed hebben opgegeven en dat ze verder gaan met andere gedupeerde om daar hun geld vandaan halen. Zodat wij hier weer gewoon verder kunnen gaan leven zonder het geerger van een incassobureau die hun geld op slinkse manieren willen verdienen. Ik las bij jos dat ze ook nog niets van zich hebben laten horen en nu bij jouw verhaal ook weer. Zullen ze dan na laten we het zeggen 10 brieven er gewoon maar mee stoppen, zo van ....bij die mensen krijgen we ons geld toch niet we gaan maar naar de volgende toe????? Als je toch ook maar denkt dat je volledig in je recht zou staan zou je toch doorgaan tot het eind. Geef dan gewoon toe dat je weet dat alles niet helemaal zuiver gaat binnen in een bedrijf zoals allebedrijveninzoetermeer.nl Of is het een kwestie dat het te weinig geld is om terug te vorderen, als je alle bedragen bij elkaar opteld, iedere keer 464 en nog wat , Ik bedoel , ik weet dat ik in mijn recht staat en zou doorgaan tot het eind, ook al zou het eindresultaat niet goed uitvallen , ik ben niet van mijn doel afgeweken. We zullen het zien geen bericht zeg ik nu maar is goed bericht toch. ;D gr pris
  3. Het is vervelend wanneer je dreigbrieven krijgt van een incassobureau, maar met vermoedens is niemand geholpen. Er zijn talloze dubieuze uitgevers die hun eigen incassobureaus opzetten, maar Credifin is een zelfstandige onderneming die diverse klanten van dienst is. Desalniettemin zijn er veel bonafide incassobureaus die niet geassocieerd willen worden met advertentieacquisiteurs die bij de Stichting Acquisitiefraude bekend zijn (ik zal dit weekend een paar voorbeelden noemen). Het heeft dus zin om SAF op de hoogte te brengen van misleidende advertentiewervers èn hun incassomethoden, zodat er meer druk komt op bonafide incassobureaus om zich niet in te laten met dubieuze opdrachtgevers en niet het risico te lopen handlanger te zijn in mogelijke acquisitiefraude. Agressieve incasso is begrijpelijk, maar agressieve incasso als onderdeel van misleidende advertentiewerving is afkeurenswaardig. (en dan zeg ik het tamelijk diplomatiek) Ja ik heb het SAF gebeld en een melding gemaakt van allebedrijveninzoetermeer.nl maar wat ik heb begrepen is als je hulp van hun wilt is dat je weer geld moet betalen, logisch maar ik heb geen behoefte om continue door zo'n bedrijf geld te moeten uitgeven. Ik heb dik een uur met het SAF aan de lijn gezeten , situatie uitgelegd , vriendelijk vrouw aan de lijn gehad , begreep precies waar ik het over had en vertelde ook gewoon niet betalen, zeker niet. Ik weet eigenlijk niet als ik een melding doet van zo'n bedrijf als allebedrijvenin.nl of je daar ook voor moet betalen. ??? En ik word er ook gewoon moedeloos van dat ik zoveel werk moet gaan verrichten voor zo'n K bedrijf. Je hebt er op een gegeven moment ook gewoon doodweg geen zin meer in. Maarja ik kan het beter maar wel doen, want voor hetzelfde geldt gaan ze wel verder en moet het dadelijk wel voorkomen en eigenlijk wil ik die stap graag overslaan ......
  4. helder, nou inderdaad doe ik dat want betalen ga ik niet doen. Hebben ze toch een keer gelijk. ;D
  5. Die brieven heeft één of andere dame ooit eens van google afgehaald, een lading leuke iet wat dreigende woorden ertussen of het nu past of niet . Ik vind het wel apart doelbewust en stelselmatig en het wordt gefrusteerd??? doelbewust- natuurlijk ik ben het hier helemaal niet mee eens, stelselmatig- ja na een brief komt correspondentie en dat ze er gefrustereerd van worden-dat vind ik nog de mooiste, dat is toch hun werk, daar heb je toch voor gekozen , moet je ander werk gaan zoeken......... Ik vermoed dat de tweede bedrijven in kwestie allebedrijveninzoetermeer.nl en zijn compagnon iets gemeenschappelijks hebben, want als ik op google terug kijkt zitten de twee bedrijven altijd bij 1 gedupeerde en zover ik kan vinden al vanaf 2004 , daar begon het . Dus het lijkt erop dat er familie band is. De een een zwendelaar en de andere een dreiger. Gezellig, dat noem ik pas humor. Ik blijf gewoon lekker wachten, echt ik vind het niet leuk >:(om hier mijn tijd en energie in te steken , heb wel wat beters te doen in deze heerlijke crisistijd, de maanden weer opvullen met klussen. Maar ik zie het wel, komen ze kom gezellig bakkie doen en anders zitten we met zijn allen gezellig in de rechtbank, helaas heb ik niet zoveel vertrouwen in het rechtssysteem hier in dit natte land dus liever niet maar als het zo ver komt ga ik liever naar een advocaat en betaal ik daar mijn centen aan dan dat ik aan hun ook maar één duppie geef. Escuus 10 eurocent. ha ha ;D ;D
  6. Ik ben via mijn advocaat bezig een kortgeding an het voorberijden. 1. verkoopfraude. 2. Copyright (afbedingen op hun website terwijl ik het binnen 30 dagen heb opgezegt. even kijken hoe ze hier op reageren Gr Jos Ik heb de laatste brief binnen gehad om 11 februari daarna nog niets ontvangen, heb ook niet gereageerd op de brief. Ik krijg toch geen antwoorden op mijn brief. Laatste brief van hun, Naar aanleiding van uw schrijven doen we namens client u dit schrijven toekomen. Client meent dat hetgeen door u gemeld wordt onjuist is en de waarheid enstig geweld aandoet, Client heeft kennis genomen van uw schrijven en reageert hier inhoudelijk op. 1 Zoals duidelijk besproken tijdens de mondelinge overeenkomst zou debiteur een proefperiode aangaan voor 30 dagen, niet voor 3 maanden. 2 Tevens verwijst u in uw schrijven dat u de overeenkomst wilt ontbinden op grond van wetten afkomstig uit het Burgerlijk wetboek. Wij willen u meedelen dat deze wet alleen van toepassing zou zijn bij particuliere overeenkomsten. Het is daarom wel degelijk mogelijk speciale voorwaarden te stellen omtrent annulering. De algemene voorwaarden zijn in overleg met juristen opgesteld en volledig rechtsgeldig verklaard. Gezien bovenstaande blijft client zich op het standpunt stellen dat het gevorderde bedrag door u voldaan dient te worden. Tevens is client van mening dat deze kwestie nu lang genoeg doelbewust en stelselmatig door is en wordt gefrusteerd en dit is niet lager acceptabel. Reden waarom wij de dagvaarding inmiddels hebben vervaardigd. De deurwaarder zal dit exploit binnenkort aan u betekenen. De hieruit voortvloeiende kosten , welke circa € 350,00 bedragen, komen alsdan geheel voor uw rekening. Kosten totaal te voldoen € 464,85 euro. Indien u een en ander wilt voorkomen dient u uiterlijk voor vrijdag 12 Februari 2010 voor 12:00 uur te hebben zorggedragen voor telefonische betaling € 464,85 op een van de in de kantlijn genoemde rekeningnummers ten name van Credifin Nederland te Amstelveen onder vermelding van dossiernummer AAN U DE KEUS!!! Nu is het de 19 e en nog niets gehoord. geen reactie gegeven.... Jos als je hulp nodig hebt bij iets , ik wil er wel zijn voor je. gr priscilla
  7. Ps : Ik heb de voice log wel binnen gekregen maar op een normale cd speler hoor je hem niet , heel zacht en op de computer heb je je koptelefoon nodig. De voice log wordt aan haar zijde van de telefoon opgenomen dus hij klinkt daar heel helder maar aan de andere zijde van de telefoon hoor je hem of haar heel slecht en zacht. Is dat ook een trukje van ze, snel praten, zachtjes . En ik heb nog een hele valse griet gehad, eerst zeggen drie maanden proef en dan tijdens de opname 3 weken zeggen en ik vraag ook nog vertwijfeld is het 3 weken opzegtermijn en ja zeggen ikke , later over na zitten denken ,je bent na een half uur zo bepraat dat je niet twijfeld dat ze andere dingen melden tijdens de opname. Nou ik ben er mooi ingetrapt..... >:( >:( >:(
  8. Ben ik weer, Heb even de afgelopen berichten na mij zitten lezen. De brieven worden gewoon standaard uitgedraaid geloof ik. Ik las het stukje van Josvink. die heeft gewoon dezelfde brief binnen als ik. De laatste nieuwberichten van Credifin omtrent allebedrijvenin zoetermeer.nl: Ik heb nu tot vrijdag 12 Februari 12:00 uur om te betalen. Vandaag de brief binnen gehad de 11e , die zijn echt niet goed. Nou ze hebben pech, hoe meer ik op deze site kom hoe meer ik de twee bedrijven een lachertje ga vinden. Heb mijn klacht ook neergelegd bij de klachtenbond.nl , kost je 5 euro en dan sturen ze je klacht door naar advocaten etc. Ken de persoon die de site heeft gemaakt en wie erachter zit dus heb weer een beetje hoop. Ik denk dat ik maar ga stoppen met de correspondentie naar credifin toe .....het heeft toch geen nut , ik krijg alleen maar dezelfde antwoorden terug en dezelfde soort brieven. AAN U DE KEUS!!! belachelijk gewoon, las wel dat er een heleboel mensen zijn die gedupeerd zijn door allebedrijvenin.nl en te maken hebben met credifin en las ook dat er iets van een soort bijeenkomst moet georganiseerd worden om gezamelijk bij de rechter te kunnen aankloppen. .... Ik weet niet hoe ver ze bij mij willen gaan maar ik ga door tot het end. Ook al zal ik een slechte rechter hebben, betalen doe ik niet. Het wordt nu gewoon principe kwestie. Wie heeft nu nog hetzelfde als ik, ik las jos , zijn er nog meer. gr priscilla
  9. Goedenavond, Hier weer een gedupeerde van het bedrijf Allebedrijveninzoetermeer.nl Hier precies een vergelijk baar probleem. 28-08-09 telefonisch gesprek gehad, prettig gesprek, duurde ruim half uur, veel uitleg gehad over 3 maanden proeftijd , veel over gepraat , toch belangrijk ivm kijk op statistieken op de website , dat zie je namelijk niet in een zeer korte periode of de advertentie plaatsing wel nut heeft, dus met 3 maanden proefperiode zou er een duidelijk beeld moeten komen. Prima toch, voice log wordt opgenomen, vriendelijke vrouw praat opeens drie keer zo snel, was 't al een beetje zat na drie kwartier, moet weer aan het werk, vrouw vraagt standaard vragen ik ja ja ja ja , in de tussentijd (blijkt later, cd in bezit) gezegd te hebben dus de proefperiode duurt 30 dagen???? Ik heb drie kwartier met de vrouw aan de lijn gezeten en duidelijk over de 3 maanden proefperiode gehad, dat is de grootste reden waarom ik heb toegezegd voor een proefperiode. Toen begon het 30-09-09 factuur binnen , gelijk gebeld, begrijp er niets van ook aso ben net begonnen met de proefperiode?? 1-10-09 bericht van allebedrijvenin , administratie . Medewerkster die ik aan de telefoon heb gehad is ontslagen wegens valse toezeggingen die zij gaf aan bedrijven???? Dat is dus ook bij mij gebeurd. Kreeg geen achternaam van dhr , dus R gaf aan alsnog annulering opsturen, direkt verstuurd per fax 2-10 5-10-2009 brief terug , bedankt voor de opzegging maar hij is te laat dus u zit aan een jaar contract vast.???? Ik weer brief terug aangetekend ditmaal , uitleg in de brief gegeven over misleidende informatie voordat het bandje begon te lopen in het telefoon gesprek. dus vraag om de eventuele overeenkomst alsnog te annuleren. 19-10-2009 herrinering alle bedrijveninzoetermeer.nl 09-11-2009 herrrinering 30-11-2009 herrinering laatste dan naar credifin Ben juridisch advies in gaan winnen juridisch loket te leiden. Situatie voorgedaan , alles uitgelegd. Blijkt dus dat allebedrijvenin algemene voorwaardes binnen 30 dagen had moeten toesturen , hebben ze niet gedaan dus heb ik recht op een afkoelingsperiode ... artikel 7:46D ( wettelijke regel opgenomen in afdeling 9a boek 7 BW , betreffende overeenkomsten op afstand. Bedrijf is verplicht om te informeren over haar identiteit.) Alsnog per 9-12-2009 opgezegd, deze valt binnen de 3 maanden afkoelingsperiode. Deze regel geld alleen voor particulieren en op zzpers , dan heb je reflexwerking. (aangezien je als zzper ook alleen werkt) 11-12-2009 brief terug allebedrijvenin Praten niet over bovenstaand , staat in . Wij hebben een brief ontvangen waarin u aangeeft de overeenkomst tijdig te hebben opgezegd, echter is dit geen geldig bewijsexemplaar.. Wij hebben geen opzegging ontvangen. Volgens mij een standaard brief want deze sloeg niet op mijn aangetekende brief??? Nogmaals juridisch advies gezocht en www.consuwijzer.nl en steunpunt acquisitiefraude bezocht via de website en telefonisch , toen kreeg ik een hoop te horen over allebedrijvenin en het advies niet betalen, stond in mijn recht met de afkoelingsperiode. Brief van credifin. Totale kosten 464 euro. effe 115 euro erboven op. Je denkt ook toch niet dat er 1 haar op mijn hoofd zit die aan dit bedrijf en incasso bureau gaat betalen. Als het voor de rechter komt ga ik nog liever 2 dagen in de cel zitten maar betalen zal ik echt niet.....!!! (Begrijp dat credifin of allebedrijvenin deze site ook nog weleens bezoeken ) hierbij zeg ik tot bij de rechtbank. 14-01-2010 aangetekende brief gestuurd metdezelfde tekst als boven , recht op afkoelingsperiode van drie maanden omdat hun niet aan hun plichten hebben voldaan, zij hadden mij binnen 4 weken hun algemene voorwaardes op moeten sturen, klaar. Deze heb ik tot nu toe nog niet ontvangen, en de vraag om de opname van de band te ontvangen en klaar. 20-01-2010 biref van allebedrijvenin met de digitale handtekening , de voicelog, bla bla bla 28-01-2010 vandaag dus , brief van Credifin, 2 a4 vol?? Met heel veel tekst maar geen concreet antwoord op mijn gegeven over dat hun in gebreke zijn omdat ze de algemene voorwaardes niet gestuurd hebben , heb ik netjes op tijd opgezegd dmv afkoelingsperiode waar ik recht op heb. M oet binnen drie dagen geld over gemaakt hebben. Het is nu vrijdag , vanmiddag post gehad. Hebben een advocaat in de familie die ik telefonisch raadpleeg over de brieven, die klapperde met zijn oren , hij heeft hem al via de mail ontvangen , dus maandag gaat er weer een brief uit , dezelfde als de vorige want ook in deze gaan ze niet in op mijn gegeven over hun gebreke ( toezenden van de algemene voorwaardes binnen 4 weken) Stonden een hoop "slordige dingen"in voor een incassobureau. Hoop tekst etc, vinden het gefrusteerd worden?? Hun gefrustreerd, ik niet dan. Nou laat ze maar komen. tot nu toe heb ik juridisch adviseur die zegt niet betalen, meldpunt zegt niet betalen, en ik zeg het ook. Gedupeerde mogen contact opnemen. via een tegenbericht.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.