Ezel88

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Ezel88's trofeeën

  1. Beste, Jullie hebben gelijk, na de proefperiode opzeggen lukt al helemaal niet... en dat hoeven ze ook niet te doen! aantal keer per telefoon en per brief gevraagd of ze coulant zouden willen izjn met mijn situatie, maar kreeg hier geen gehoor op. Grappige is wel dat al mijn niet aangetekende brieven gewoon beantwoord worden. Hierna nog een brief gestuurd om een betalingsregeling van meerdere termijnen af te spreken. Dit werd normaal niet gedaan werd me per telefoon vertelt, maar omdat ze ook coulant wilden zijn met hun klanten kon het bij uitzondering wel, nou ik had verder geen tijd en zin om deze meneer lastig te vallen met de situatie maar goed. Er is gebeurd wat inderdaad het meest voor de hand lag. Bedankt en succes!
  2. Hallo, Ook ik heb een probleem met Alle bedirjven in. Ik heb niet alle berichten hier gezelen dus i kweet niet of het probleem al genoemd is, dus hieronder in het kort. Werd op gebeld door een medewerker, ingestemt met voicelog (na mijn lange twijfeling) ben gewezen op algemene voorwaarden en heb zelf meerdere malen gevraagd naar de manier van opzeggen. Dit kan dus simpel via een brief, waarin geen reden op gegeven hoeft te worden, maar moet tegenwoordig wel binnen 30dagen gebeuren (dit was vroeger anders bij allebedrijvenin) Ik heb een brief gestuurd, helaas 2 werkdagen na deze termijn, tijdens deze termijn ben ik namelijk op vakantei geweest en heb ik echt de papieren en data van allebedrijven in niet mee. Na terugkomst een factuur en een afmeldings bevestiging, Yes dacht ik, maar was een bevestiging voor de afmelding voor volgend jaar. Vandaag over gebeld en meerdere malen gevraagd om coulant te zijn met deze zaak, omdat ik de dienst duidelijk niet wil. Heb ook een oplossing aangedragen, om me een maand evt twee te laten betalen en mijn bedrijf te verwijderen va nde pagina. Van de help desk medewerker krijg je terug dat je blij moet zijn dat je op hun site vermeld kan staan en dat je lachend de faktuur zal betalen als er klanten uitkomen. Valt er iets aan te doen, of is het gewoon mijn eigen stomiteit waardoor ik veroordeeld ben tot het jaar contract en de bijhorende kosten ? Groet, Thomas
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.