alfetta

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    student

alfetta's trofeeën

  1. Let ook op het garantie verhaal. Als een klant bij ons op de zaak komt en neemt een eigen uitdraai mee, kunnen wij het wel vervangen, maar meestal doen wij het niet. Als er een verkeerde lezing word gedaan en wij hebben het onderdeel vervangen, komt de klant natuurlijk als eerst naar ons terug met zijn klachten die wij vervolgens terugsturen naar het bedrijf waar de uitlezing is gedaan. Om al deze klachten, rotzooi en kostbare tijd te besparen, doen wij het liever zelf en hebben we een tevreden klant die misschien iets meer heeft betaald maar toch bij ons zal blijven. Dit is ook het verhaal wat je bij de meeste grotere bedrijven te horen zal krijgen. (Universeel) diagnose apparatuur is stevig in prijs gedaald en ik verwacht nog een grotere daling dus veel universele bedrijven zullen deze apparatuur aanschaffen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.