-
Potentiële klant bellen of sms'en?
Kort maar krachtige reacties ontvangen waar ik zeker iets aan heb. Ik dank u allen die hebben gereageerd. Data Evolution B.V.
-
Potentiële klant bellen of sms'en?
Betreft personen die al interesse heeft getoond in onze diensten. Reden tot deze gedachte is omdat deze personen in de organisatie vrijwel niet voor reclame openstaan en vaak geen tijd hebben voor zulke gesprekken. Bedoeling is om de persoon uit te nodigen voor een koffie bij ons op kantoor, of op een andere locatie aan te geven door deze persoon. Het gesprek zal hooguit 20 minuten duren. Graag jullie reacties.
-
Potentiële klant bellen of sms'en?
Beste HL community, Zou een potentiële klant (Algemeen Directeur) gebeld moeten worden, of benaderd worden via SMS tot aanroeping voor contact? Graag jullie mening hierover. Groeten, Data Evolution B.V.
- Behoefte aan informatiebeveiliging
-
Behoefte aan informatiebeveiliging
Veel ondernemingen zijn zich er niet van bewust dat er gevoelige informatie wordt uitgewisseld, zowel onderling als met zakenpartners. Dit kan gevolgen hebben voor de onderneming/ organisatie bij onderschepping van deze informatie door derden. Nu ben ik al een tijdje aan het "cold callen", maar de personen binnen de organisatie begrijpen totaal niet wat mijn diensten inhouden. Graag zou ik tips willen om mijn doelgroep op de juiste manier te benaderen. Dank u allen, Groeten, Top
-
Feedback op website
drs. Kakebeeke, Een goed uitstralende website, mooie logo en overzichtelijk. Het gaf mij wel de puls om verder te kijken. Tips: - slogan "Taking care of business" heeft een licht grijze kleur. Dit is minder goed te zien. Zou eventueel een iets donkerdere grijze tint aan kunnen geven. - adresgegevens vrij klein, voor mijzelf moeilijk te lezen. - column: tekst in de rechterkolom gaat buiten het venster. Een horizontale scroll zou dit wel oplossen. Ook heb ik het zelfde probleem met mijn website: Zou u mijn website willen beoordelen? Kritiek is welkom! Vriendelijke groeten, Top