Hedley

Junior
  • Aantal berichten

    29
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Adres
    Passage 12, Oegstgeest, 2341GS, Nederland
  • Voornaam
    Jan Willem
  • Achternaam
    Kakebeeke
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Hedley
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Oegstgeest
  • Telefoonnummer
    06-81286430
  • Branche
    ICT/ automatisering
  • Branche 2
    Life sciences
  • Websiteadres

Hedley's trofeeën

  1. Op http://www.mkbwaardescan.nl/ kun je zelf bereken wat je bedrijf waard zou kunnen zijn. Misschien is dat iets voor je.
  2. Om een investeringsaanbod goed te beoordelen moet je echt het complete voorstel vooraf te zien krijgen. Welke andere technische bepalingen worden opgenomen? Welke rechten en plichten heb je? Hoe zeker ben je dat het geld er is en wie gaat bepalen hoe dat uitgegeven wordt? Laat je niet verassen bij de notaris! Ik ben blij voor je dat je een partij hebt gevonden maar staar je niet blind op de eerste de beste. Misschien zijn er wel meer partijen geïnteresseerd.
  3. In een nieuwe bv zit voor 18.000 aan eigen vermogen verder niets. De dga gaat er werkzaamheden in uitvoeren. Een investeerder wil een 25% belang nemen in deze bv. De waarde van de bv is vastgesteld op de prognose van de omzet in het eerste jaar en die bedraagt 100.000. Hoe wordt de koopsom van het 25% belang vastgesteld? Is dat simpelweg 25% van 100.000 = 25.000 of komt daar de intrinsieke waarde van de aandelen (25% van 18.000 = 4,500) bij.
  4. In 2009 ben ik toegetreden tot een franchiseformule. Ik heb een entreefee betaald die ik als goodwill aanmerk. Deze moet ik in 10 jaar afschrijven en valt niet onder de willekeurige afschrijving. In 2010 ben ik uit de franchise gestapt wegens gebrek aan toegevoegde waarde. Moet ik die goodwill nu nog 9 jaar afschrijven of mag ik wegens beeindiging het resterende deel ineens ten laste van 2010 brengen? De belastingdienst zegt dat ik een ruling moet vragen en ik zoek precedenten. Dit lijkt mij iets dat vaker voorkomt. Iemand ervaring mee of een tip?
  5. Ik heb mijn vaste kantoor telefoonlijn doorgeschakeld naar mijn mobiel omdat ik veel op pad ben. Het gaat alleen niet altijd goed en ik overweeg een telefoondienst in te zetten. Niet voor inhoudelijke vragen maar opvang en eventueel doorverbinden. Op internet is het een warboel en de tarieven zijn ondoorzichtig. Ik heb een klein bedrijf en vooral telefonisch krijg ik kwalitatief de beste klanten binnen. Wie kent er een goed bedrijf op dit gebied waarbij de dienstverlening en tarieven ook voor kleine bedrijven interessant zijn.
  6. Ik las ergens ook de tip om alle zoekwoorden drie keer op te nemen. Zowel Breed als Exact en Woordgroep. Is dat voor Google nou juist niet minder interessant omdat je daarmee de advertentie generiek lijkt te maken. Google heeft toch een voorkeur voor gerichte ads? De andere vraag is dan welke categorie is het meest effectief. Is daar een richtlijn voor of is het trial and error?
  7. Hallo Joost, Dat is heel helder. Dankjewel. Ik heb mijn zoekwoorden gegroepeerd rond thema's en die een eigen advertentie gegeven. Ik zie dat bepaalde zoekwoorden en advertenties veel beter scoren dan andere. Mijn add s roteren gelijkmatig. Is het beter om de minst lopende add s en zoekwoorden te verwijderen of kan ik beter de best converterende adds prioriteren?
  8. Bedankt voor de hulp alvast. Ik heb inderdaad Google Analystics er op nageslagen en dat lijkt te bevestigen dat ik de contact pagina niet als landing moet gebruiken. Weet iemand of je uit Analytics ook kunt halen wat de verblijfduur is gerelateerd aan een landingspagina?
  9. Ik krijg redelijk wat traffic als gevolg van mijn adwords campagne maar ik heb geen benchmark voor de resultaten. Zijn er benchmarks voor CTR of conversie resultaten?
  10. Hallo Ties, Dat zijn inderdaad de relevante artikelen maar helaas gaat het nog wel verder. Recent heb ik weer een ondernemer gesproken die een aanbod had van een investeerder waarvan ik sterk het vermoeden heb dat het om een oplichter gaat. Meestal gaat het om buitenlandse partijen die een aanbod doen wat eigenlijk te mooi is om waar te zijn. Bijvoorbeeld 100% financiering van een substantieel investeringsbedrag op basis van een mager businessplan zonder elkaar ooit gesproken of gezien te hebben. De ondernemer hoeft alleen 10% als borg te storten op een geblokkeerde rekening (escrow account) en dan komt het allemaal goed. Er is niet veel aan te doen maar als ondernemer moet je wel alert zijn op signalen. Laat in ieder geval iemand met je mee kijken voordat je op een dergelijk aanbod in gaat.
  11. Omschrijving van je concept: Ik heb een corporate finance kantoor gespecialiseerd in het vinden van investeerders voor ondernemers en ik maak onder andere gebruik van adwords om klanten te werven. Dit is de website: www.hedley.nl Op mijn website heb ik redelijk wat traffic maar de conversie naar klantcontact is laag. Ik weet niet waarom dat is en ik zou graag feedback ontvangen om gerichte aanpassingen te kunnen doen. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Allerlei combinaties van zoekwoorden. Teksten aanpassen op gebied van schrijfstijl en inhoud. Het effect van wijzigingen meten (voor zover mogelijk wat conversie is laag). Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Het verhogen van de conversie van bezoeker naar lead. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Ik heb een redelijk onderscheidende propositie met Investor Matching. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Welke indruk maakt de website op een bezoeker? Sluit het taalgebruik aan bij de aangeboden dienst en markt? Is de toegevoegde waarde van mijn dienst helder genoeg? Moet ik bezoekers laten landen op de contactpagina of op een inhoudelijke pagina?
  12. Het aantrekken van een investeerder en uit onderhandelen van een goede deal is een nauwkeurig en specialistisch werk. Kijk bijvoorbeeld eens naar het topic participatieovereenkomst. Ook zijn er nogal wat partijen actief die achteraf andere bedoelingen blijken te hebben.
  13. Ik heb wel traffic op mijn website maar de conversie is laag. Te weinig bezoekers nemen contact op en dat vind ik natuurlijk spijtig. Ik zou graag feedback op mijn website willen vragen aan forumleden zodat de inhoud of de vorm eventueel kan aanpassen. Wie kan mij helpen? www.hedley.nl
  14. Hallo Frans, Bedankt voor de tip. Ik begrijp je advies inzake de benadering. Komt jouw advies uit een persoonlijke ervaring? Heeft geen waarschijnlijk weinig zin. De bouwmarkten werken met feeders. organisaties die alle logistiek voor hun uit handen nemen. Eigenlijk een soort omgekeerd fullfillment bedrijf die niet voor 1 leverancier alle klanten bedient, maar voor 1 klant alle (of in ieder geval veel) leveranciers onder zijn hoede heeft. Houdt er rekening mee dat het niet 'even bellen' is , maar een lang traject waarbij levergaranties, prijs, levergaranties voorraad (had ik levergaranties en prijs al genoemd) tot in detail besproken en vastgelegd worden één van de bekendste 'feeders is feeder one Neem contact met hen op zou ik zeggen Frans
  15. Mijn klant is een Koreaanse ondernemer die werkelijk schitterende winterharde palmbomen importeert vanuit Korea. Deze palmen worden in Nederland opgekweekt en verkocht. Inmiddels kweekt hij deze soorten ook in Nederland. Helaas is hij als gevolg van laat ik het noemen "cultuur verschillen" in het zaken doen financieel benadeeld. Hij verkoopt nu partijen plamen via Troostwijk om voldoende cash flow te genereren. De toekomst ziet er wel goed uit maar hij kan wel wat hulp gebruiken. Graag zou ik hem daarom introduceren bij inkopers van de grote ketens omdat ik denk dat hij echt een goed product heeft. Verder zou ik hem het succes ook gewoon gunnen omdat hij mijns inziens niet correct behandeld is door collega ondernemers. Heeft iemand een goede tip voor mij?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.