com_mar

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    student

com_mar's trofeeën

  1. Hallo allen, Ik ben bezig met een adviesrapport voor een bedrijf nav een klanttevredenheidsonderzoek. In het onderzoek is oa een vraag opgenomen over het keuzeproces van de klant. Prijs en kwalitieit tastbaar product staan torenhoog bovenaan als punten waarop men hun keuze baseert voor een bedrijf.. Nu rankt de klant het bedrijf op kwaliteit product erg goed. Dus is dus een sterkte van het bedrijf die de klant ook nog eens erg belangrijk vindt. Hoe kan je dit het beste naar buiten brengen ??? Enkel en alleen een bericht op de website is te minimaal. Kwaliteit product is trouwens een voorbeeld, er zijn nog een aantal meer voorbeelden uit het onderzoek naar voren gekomen. Samenvattende vraag is dus; Hoe kan je een sterkte van een bedrijf die de klant ook nog eens erg belangrijk vindt ( komt voor uit een grootschalig klanttevredenheidsonderzoek ) het beste naar buiten toe uitdragen ??
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.