Beste Renate (zeg maar Hans, hoor), ik probeer dan toch te begrijpen hoe je dan nog vragen kunt hebben, als je de geformuleerde vragen al hebt beantwoord.
Op mij komt het nu over alsof je heel erg over het middel (de manier van promotie) zit na te denken, waar je beter eerst jouw doelen nog helderder zou kunnen stellen. Dat is de beste volgorde: eerst doelen bepalen, en dan de middelen erbij zoeken om de doelen te behalen.
Succès en groet,
Hans
Beste Hans,
Vriendelijk bedankt voor uw input! Ik denk dat dit een beetje beginners zenuwen zijn!
Ik weet wat mijn doel is: klanten binnenhalen/drempel verlagen en naamsbekendheid
Ik weet ook hoe: kort en bondige presentatie met korte introductie van mezelf en mijn bedrijf, de deskundigen laten praten (ook kort en bondig) daarna de aspirant klanten de mogelijkheid bieden om hun persoonlijke situatie voor te leggen aan mij of de deskundigen
Inderdaad is het enige wat ik me afvraag: hoe krijg ik die aspirant klanten zover om te komen, hoe maak ik het kenbaar, hoe maak ik het interessant? Ik weet dat er wel vraag is naar deze info middag, puur omdat het onderwerp een hedendaagse topic is!
Ik ben al gestart met een advertentie in de lokale krant, deze wordt herhaald tot aan de week dat de presentatie gaat plaatsvinden en iedere publicatie wordt uitgebreid met "uitnodigende" items. Daarnaast ga ik flyeren, zowel op de "markt" als huis aan huis, dit zijn overigens uitnodigingskaarten..voor deze gratis info middag!
Ik vraag me dus inderdaad af: komen de mensen wel en als ze komen hoe weet ik ze dan net over die drempel heen te halen om idd hun gegevens achter te laten voor een vrijblijvende afspraak....Ik ga er zelf vanuit dat de meesten het eerst op zich in willen laten werken en niet direct met zijn allen een afspraak willen maken...
Dus wanneer ze komen: heb ik iig geval bereikt dat ik de aandacht heb en dat mijn bedrijf start met naamsbekendheid in de regio!
Mvrgr,
Renate