Marco19

Senior
  • Aantal berichten

    73
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male

Marco19's trofeeën

  1. Teabla beetje jammer dat ik 1800,00 heb uitgegeven aan advocaten aan terug schrijven van brieven . En niet verder ben gekomen . Maar als iemand advies wil geven en een prijs kan afgeven hiervoor graag Ps zijn dit bekende woorden van vorig weekend ""Da's okay. Ik loop door jouw website en doe suggesties voor tekst en beeld. Ik ben geen jurist, maar zal naar beste kunnen advies en suggesties geven. Dat wordt ergens in het weekend dan." Uiteraard hoef je niets ,maar zeg dan iets dat je het niet wil /kan .of geef dan een reactie terug dat je ervan af zie.
  2. Goedendag Na een eerder vraag gesteld op HL Nu heb ik van de producten zelf foto's gemaakt. Nu is het zo dat ik grijs importeer en daarom de importeur lastig doet . Wat heb ik gedaan omdat het product lastig te zien is wat voor merk het is de verpakking mee gefotografeerd zie voorbeeld kan iemand me vertellen of dit mag. Of krijg ik weer problemen tevens heb ik vragen die klanten hadden op de site gezet . merknaam de naam is gedeponeert zie voorbeeld mag dit. bedankt alvast Marco
  3. Gebeld en kunnen niets doen. ja dat is ondernemings vrijheid stap je toch over naar een ander merk is het antwoord . ja ,dat wil ik wel. maar dat is er niet met zo'n assortiment.
  4. De brief zo schrijft de advocaat is afkomstig van SB Frankrijk en de SB Nederlander mag uit hun naam optreden. Nou hoor ik u denken, je heb toch contacten in Frankrijk .ja. maar is een Frans bedrijf en dus een andere afdeling . Die hebben niets te zeggen want recht is recht krom is krom. Zo kan ik bij verkoop koffie drinken ,en bij de ander de deur wordt uitgezet . En de advocaat verdient geld door controles op internet te doen. en de Franse hierop vertrouwen en geen afstand doen van de geldende regels. Internet is in Nederland verder dan andere landen. en de verkoop in Duitsland prijzen hoger liggen dan Nederland tot zover ik heb kunnen zien. het zeer begon van de Directeur van de Nederlandse firma in 2007 toen begonnen wij met verkoop op internet met en bedrijf dat in 2010 is overgenomen door SB Toen kochten bij bij hun grote concurrent in Duitsland LO MAC . Toen was hetzelfde verhaal en brief advocaat in 2008 Domein naam inleveren (die hebben we nog) en fotomateriaal inleveren omzet gegevens bekend maken dreigen met schade vergoeding Producten die wij verkocht moeten op onze kosten retour worden gehaald en dan die klanten kosteloos stellen. Toen heeft SB in 2010 Lo moc overgenomen en was het stil tot nu toe. Nu heeft een ander merk Grun dfos een variant op de markt gebracht en hebben wij deze in de webwinkel gezet en begint het spel opnieuw ja, nu wachten dat de een de ander overneemt en problemen zijn voorbij. geen merknamen noem ik spatie er tussen. Marco
  5. Dank voor de reactie zie meer te denken aan sbshitcompany.nl >:(
  6. ''Krijg je nou hulp of niet?'' daar reageer ik op Nee ,ik heb een rechtbijstand verzekering en die sluiten zaken uit. (Auteurs recht maar domeinnaam niet staat ik de polis dat kan ik met mijn lage opleiding zelfs lezen.Maar geen reactie van hun zijnde) en ja ze weten niet wat hun eigen voorwaarden zijn. ondertussen zijn ze bezig 1,5 week met het bekijken van hun eigen voorwaarde . en het karretje zelf trekken en betalen is niet haalbaar voor mij ik ga bewijs verzamelen ,maar dit is lastig . Als een mogelijke klant naar hun belt krijgt hij dus info maar dan moet je ook vragen of je het product bij ons kan kopen en dan reageren ze mondeling . Via de mail reageren ze niet op dit soort vragen . en de klanten die bovenstaande mail toezond het het te horen verhaal op papier/mail gezet.
  7. Wat kan ik doen ik krijg mails van mogelijke klanten zie onder Goedemorgen, Ik wil graag weten of de sanibroyeur toiletten die u verkoopt wel de orginele af fabriek zijn. SB zegt namelijk zelf over u dat u geen outletvergunning heeft en dat ze in geval van garantie geen ondersteuning bieden. Indien het de echte is, hoe zit het dan bij u met de garantie? Ik hoor graag van u Met vriendelijke groet, Fam X [namen aangepast - mod]
  8. En kreeg ik deze reactie ""Het is een stap in de goede richting dat u direct na de sommatiebrief de filmpjes van Youtube heeft verwijderd en de website op zwart heeft gezet. Echter, nu mijn cliënten u in het verleden al eerder hebben moeten sommeren vanwege inbreuk op hun rechten, is deze stap niet voldoende. De domeinnaam dient te worden overgedragen. Bovendien hebben zij belang bij een stok achter de deur, ook voor de toekomst. In dit kader verzoek ik u per omgaande bijgesloten vaststellingsovereenkomst te paraferen en te ondertekenen en deze dan per post en e-mail aan mij te retourneren." Hierna domeinnaam overgegeven.'S-b.nl Naar dit is niet genoeg .logo's moeten eraf ,gaat gebeuren ,foto materialen eraf gaat gebeuren, Eigen foto's gemaakt , maar hoe kan ik legaal duidelijk maken dat het wel het merk is Ik hoor graag.
  9. Zojuist een fantastische gesprek met een advocaat gehad. 1,5 uur lang deze alles uitgelegd en een tegen brief gemaakt . Waar de een 1400 voor rekend is de ander bereid om begrip te tonen en weer woord te geven. en het verhaal van onze kant in te schatten De naam is mogelijk verdwenen maar er zijn andere reacties bedacht met naam . Die meer zeggen dan de naam die ik nu heb en ik dacht dat die echt niet zouden mogen. groeten en bedankt voor reactie Tevens heb ik hem gewezen op higher level , want ik had dankzij u /jullie veel inzicht gekregen en regels hierover. En nogmaals bedankt .
  10. DANK voor je bericht Deze mail is ontvangen in 2010 en dus toen hadden ze (dus de importeur) kennis van de Website s-b.nl deze is sinds toen niet aangepast qua fotomateriaal. Dit omdat ze onze beiden websites noemen in de gezonden mail mijn vraag is dan ook Waarom zullen ze nu pas komen met een advocaat.
  11. Ja een tijdelijk probleem deze mail ontvingen wij van een Persoon die wij niet een in het bestand terug vinden. en dan sturen ze Zn brief terug. Geachte familie De Wit, Naar aanleiding van onderstaande e-mail geven wij u duidelijkheid omtrent uw verwarring. Wij zijn de moedermaatschappij en fabrikant van ons A-merk Sb® fecaliënvermalers en vuilwaterpompen. De website van.ons nl en ons .nl heeft géén outletvergunning van ons en wij distantiëren ons volledig van hetgeen zij insinueren. Om teleurstellingen te voorkomen, raden wij u aan (ook in de toekomst) bij een erkende sanitairspeciaalzaak onze Sb® producten te kopen. Deze kennen onze producten als beste en geven u een optimaal advies. Koopt u bijvoorbeeld via internetaanbieders die geen officieel verkooppunt van Sb® zijn, dan kan dit gevolgen hebben voor onze garantie en service. Wij vinden het uiteraard zeer vervelend voor u en hopen dat u uw helaas minder goede ervaringen met anderen zult delen, aangezien u volgens eigen zeggen, niet de enige bent die dit (is) overkomen. Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen ons hiervan in kennis te stellen. Zie onderstaande voor de correcte website-adressen. Achter elke dr een sbr Later bleek dat de klant niet ons bedrijf bedoelde maar een leverancier van een ander merk En ons retour mailde dat er zo over ons gedacht werd. We hebben een offerte ontvangen van Advocaat 1500,00 euro voor inlezen stukken en 1 brief retour sturen En uiteraard een factuur / voorschot naar ons. en dat volgens vele niet te winnen zaak .
  12. Misschien zat dat ook dwars bij de Nederlandse importeur Klein bedrijf als wij zijn sneller met site dan die van hun en wij voorzien de klant ook van meer info en hun zich alleen richten op het product . Een poepdosie (ons ander woord voor ) vermaalt en pompt weg ,dit gaat onder druk en komt wel eens via een ander sifon omhoog. Als je alleen verkoop aan installateurs via de groothandel ,dien je zelf het probleem zelf op te lossen. als een consument belt , zeggen ze vraag info maar bij uw verkooppunt want je heb alleen een product van hun ,de leidingen hebben hun niet geleverd en dus geen invloed op. Wij richten ons op de DHZ en geven dan advies hoe je hier mee kan omgaan. Zo zijn er vele dingen waar de rekening mee moet houden. Dus vandaar hebben wij een eigen pagina gemaakt met uitleg hierover. Waar de klant iets mee kan doen. de gebruikaanwijzing zegt hier niets overklik nu hebben ze een nieuwe product met nog nog beperkte nieuw tevens is deze niet juist en dit hebben wij gemeld en dit is ook bevestigd en er zit nog een fout in. zie foto onder
  13. Het Franse bedrijf hoofdkantoor heeft dochter ondernemingen Die Dochters zijn dus importeurs En staan dus los van de Groothandels Het product wordt overal verkocht en ook op internet en dit is geen probleem zover ik heb gemerkt . Maar die dochters leveren het product onder een andere naam . duitsland italie Frankrijk
  14. Duitsland kan fotomateriaal leveren maar mag niet over de grens beslissen Ze hebben liever geen gezeur met de Nederlandse ook als is er overleg geweest en weet de Duitse niet wat die Hollander mankeert Uiteraard met telefoon niet per mail . Tevens heb ik vandaag de advocaat nogmaals gebeld van SB. Mocht nog niets zeggen ,wordt vandaag overleg gevoerd . Heb wel advocaat in Utrecht spullen door gezonden deze heeft diverse zaken gehad met deze en ook websites en die zijn in bezit gebleven . Heb wel begrepen dat de zaak in hoger beroep is waaronder (merkauto) .........specialist.nl Wel staat er een tekst onder de site .....specialist Van den .... is op generlei wijze verbonden aan .........automobielen of .......... Het woord ....sche verwijst louter naar het type auto En hij heeft eigen foto materiaal. dat wel Marco
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.