Trieste onderneming dat afas. feitelijk zorgeloos product, echter upgraden, contact met afas, service, en communicatie intern is slecht, zo niet allerbelabberdst tot op bedenkelijk triest en laag niveau. Krijg het idee dat ze zich geweldig vinden, wat we dan ook dagelijks mogen meten aan alle mediaberichten zo niet ongevraagde mailberichten. Daarnaast merk je het ook aan het feit dat ze niet luisteren. Wanneer wij klachten hebben luisteren wij naar de klant, niet bij afas, daar zijn ze zo overtuigd van zichzelf dat ze zelfs bij een foutief advies blijven volhouden dat het niet het probleem van afas is. Nee, natuurlijk is dat geen probleem voor afas. Op termijn echter wel. Accountant klaagt steen en been, andere ondernemers die ik spreek klagen. Nee hoor zeggen ze bij afas: wij krijgen bijna geen klachten. (zoek eens op afas op web en je vindt achet alle spam van afas zelf de problemen die u ook heeft) Natuurlijk als ondernemer ben je kritisch, waarschijnlijk kritischer als een medewerker die gewoon blijft wachten op een reactie vanuit afas als hij/zij niet door kan om een of andere reden. Echter afas after sales voor een ondernemer is slecht, zéér slecht. Onduidelijke informatie, slecht advies, gen zelfreflectie bij verkeerd advies of fouten. Desondanks software als het draait ok, maar voordat het draait en berg je als je problemen krijgt want hulp vanuit de helpdesk of via klantportal is dramatisch en daarbij is hulp voor afas anders gedefinieerd als voor een doorsnee Nederlander. Ik zeg maar zo: ga lekker zo door afas, houdt je niet lang vol. Klagen: ben er klaar mee, we kijken naar ander pakket ondanks jaren gebruik en historie in afas. Als ondernemer wil je vooruit en niet discussiëren. Oh ja Afas klein geschreven omdat ze niet meer verdienen. Groot bedrijf maar kleinzielig in serviceverlening.