vdLuyt

Junior
  • Aantal berichten

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

vdLuyt's trofeeën

  1. Pim, dank je wel voor je reactie. Een code om iets te winnen vind ik een goed idee, daar ga ik mee aan de slag. Wat je aangeeft over kleinere bedrijven heb inderdaad al eerder gemerkt, telefonisch bereikbaar zijn blijkt vaak niet echt prioriteit te hebben :)
  2. Klinkt niet indrukwekkend. Een aandacht trekkende afbeelding en aan de tekstkant een originele, wervende tekst zou kunnen werken. Ik zou je adviseren een reclamebureau in te schakelen, maar dat valt waarschijnlijk buiten je budget. Een aandachttrekkende afbeelding... wat heb je in gedachte? Ik vind zelf namelijk de kaarten met een goede tekst namelijk leuker dan met een plaatje, maar als je een goede suggestie hebt is het natuurlijk het overwegen waard.
  3. Ja, echt voor mkb! Ik denk niet dat ik de ANWB er mee binnen haal...
  4. Het is een rode kaart met witte tekst in een leuk lettertype (kleuren kunnen nog veranderen, ze zijn nog niet gedrukt en ik weet nooit écht wat ik wil ;D) de tekst is gewoon een enkele zin, die samenvat wat wij voor ze willen doen.
  5. Na de particuliere markt te hebben veroverd (nou ja, een heel klein beetje dan), willen wij ons graag meer gaan richten op zakelijke klanten. Nu wil ik een ansichtkaart versturen naar de bedrijven die we graag als klant willen hebben, met de mededeling dat ik ze binnenkort/volgende week bel om een afspraak te maken voor hetgene dat ik ze (in dit geval gratis) te bieden heb. Mijn idee hierachter is dat ik in ieder geval al een binnenkomertje heb (namelijk mijn knalkleur-kaart met aanbieding en website). Maar is dit nou wel zo'n goed idee, heeft het nut om eerst iets te versturen en dan na bellen of heeft koud bellen hetzelfde effect? Alvast bedankt!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.