Jump to content

classico

Junior
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    19-24
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    bol.com
  1. Goedendag allemaal, Ik heb jullie feedback goed ontvangen en verwerkt. Ik heb de website een nieuwe look gegeven, aanpassingen doorgevoerd in de algemene voorwaarden, de garantie en bedenktijd uitgebreid uitgewerkt en tot slot de logo van stijl veranderd. Ik heb het zo simpel mogelijk gedaan en hoop dat het nu goed is. Ik sta open voor nog meer feedback Alvast bedankt
  2. Ja misschien is dat wel handig. Nu maar afwachten totdat de iPad 3 komt.
  3. Ik heb wel een aantal leveranciers die mij wel leveren, maar als het niet mag dan is het maar afwachten.
  4. daar ga ik even achteraan, wellicht is het mogelijk om een nieuwe en op maat gemaakte thema in te bouwen. Ik had nog een klein vraagje. Binnenkort komt waarschijnlijk de iPad 3 uit. Mag ik de iPad 3 verkopen voordat deze offcieel op de Europese markt wordt aageboden? Groet
  5. Beste Forum participanten Hartelijk dank voor jullie feedback, het heeft me erg goed geholpen. Als ik ooit iets voor jullie kan doen, laat het me gerust weten. @ iOptimize Bedankt voor uw nutige feedback. Ik heb diep nagedacht over allerlei zaken en ben er nu van overtuigd dat ik een totaal andere concept moet hebben. Ik ga vandaag mijn hele layout veranderen en tevens meer producten aanbieden. Helaas kan ik de website thema niet veranderen, omdat ik aangesloten ben bij biedmeer. De 30 dagen bedenktijd ga ik op een nieuwe pagina volledig uitleggen. Wat betreft retourneren, klanten kunnen producten retourneren als deze in goede staat verkeren en ongebruikt zijn. Over de kras op de iPad waar u het over had; er moet eerst goed bekeken worden hoe de kras op de iPad is ontstaan. Is het door eigen schuld? Dan heeft de klant normaal geen garantie, maar ik denk zelf wel dat ik als webshop er goed aan doe om de klant toch te helpen.Mogelijk kan ik wel paar deals sluiten met een aantal reparatie bedrijven, maar weet niet of dat erg handig is? * Verder heeft de klant 2 jaar fabriekgarantie, tot nu toe enkel op soft - en hardware gebreken. * beveiliging website: ik denk dat het voor mij noodzakelijk is om biedmeer te contacteren betreft de beveiliging, want ik merk dat het niet goed genoeg is beveiligd. Hoop niet dat veel bezoekers een melding hebben gekregen. Groet
  6. Beste forum participanten, Bedankt voor jullie nuttige reacties en feedback Uiteraard begrijp ik dat ik een beveiligde website moet hebben, maar ik heb tot zover ik weet ( volgens de webmaster ) een volledig beveiligde website. Ik wacht nog op de opname door beslist, wellicht komt er dan verandering. Groet
  7. @ John Bouwmans, Daar schrik toch wel van, want hier staan ook mijn bedrijfsgegevens zoals kvk nummer en BTW nummer. Ik heb met verschillende computers en browsers mijn contactpagina getest, maar nooit problemen ondervonden? Waar zou het volgens u aan liggen? Groet
  8. @wouterhol Dat klopt daar heb je gelijk in, maar ik wilde graag wachten op hoe de bezoekers zouden reageren op mijn website alvorens ik aanbiedingen op tweakers e.d. plaats. @ Wouterjan ongeveer twee weken geleden ben ik intensief begonnen met promotie
  9. dankejwel voor je reactie twabla ik ben momenteel aangesloten bij beslist.nl, maar ik wordt pas over drie dagen definitief opgenomen in hun database, Dat is de einige vergelijkingssite waar ik aangemeld ben. groet
  10. Goedendag allemaal, Ik ben sinds kort een electronica webshop begonnen waarin ik allerlei electronica producten verkoop. Ik heb momenteel campagnes lopen bij Marktplaats Admarkt, Google Adwords en een aantal andere kleinere bedrijven. Ik heb een Webshop keurmerk, Ideal betaalmogelijkheid, online chat service. krijg redelijk veel bezoekers, echter vrijwel geen klanten. Ik ben hier zeer in teleurgesteld en hoop dat jullie mij tips en goede feedback kunnen geven. naam van de webshop is: www.combitronix.com Ik dank jullie alvast hartelijk
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept