Jump to content

stok

Junior
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen

Company info

  1. Misschien dat er ergens anders reeds anwtoord op is gegeven maar ik heb het hier niet kunnen vinden. Heeft iemand reeds anwtoord op de vraag hoe het met de BTW zit als jij als tussenhandelaar middels dropshipping verkoopt in de USA? Groeten,
  2. Prijzen staan inmiddels weer goed. Door een fout in een update hebben deze een aantal dagen niet goed gestaan. De order is uiteraard gecanceld. Bedankt!
  3. Het zou ermee te maken kunnen hebben dat jullie teksten hergebruiken. Zo zocht ik met een paar zinnetjes uit productbeschrijvingen van radiografisch-speelgoed.net en Google gaf zoekresultaten van rc-helicopter.nl en hobbytrade.nl. Het beste is op elk domein unieke teksten te gebruiken, geen teksten van derden te kopiëren en op te treden als derden jullie teksten kopiëren. Verder gebruiken jullie te doorzichtige SEO, zoals het herhalen van zoektermen in de footerlinks, header, tags en een enorme keywords-metatag (die Google overigens negeert). Weinig unieke content en veel seo-signalen kan je een lagere ranking opleveren. En als bezoeker, los van zoekmachines, als ik op een productpagina kom dan zou ik midden boven onder de producttitel een spannende beschrijving van het product willen lezen. In plaats daarvan staat er nu "E-mail naar een vriend" en "Schrijf de eerste review van dit product". Dat zijn secundaire dingen die te prominent op de verkeerde plaats staan. Voor de productbeschrijving moet ik naar beneden scrollen. Toch ook nog even over zoekmachines, die proberen de laatste jaren steeds beter de layout van de pagina mee te wegen. De tekstinhoud onder de vouw (liever gezegd: geen tekstinhoud boven de vouw) zou ook weleens bij kunnen dragen aan een lagere ranking. Ok duidelijk. Goede tips! We gaan nu een SEO plan schrijven waarin dit soort punten zeker meegenomen zullen worden.
  4. De levertijden zijn verschillend van 1-7 werkdagen. Dit komt doordat wij ook met dropshippers werken in het buitenland. Het was dus de keuze om of een klein assortiment of een groot assortiment met langere levertijden.
  5. @ John Bouwmans Excuus ik heb een verkeerd beeld geschetst. Ik bedoelde: Onder de weergave van een product staan 3 links: Klik hier en bestel, zet op verlanglijst en toon in vergelijking. Ik dacht eraan om "zet op verlanglijst" weg te halen zodat de klanten niet in verwarring kunnen raken en misschien denken dat hun verlanglijst misschien ook hun winkelmandje is. Deze is altijd zichtbaar ingelogd of niet.
  6. @ Edwin W Er is ooit een poll geweest waar dit uit is gebleken. Of deze geheel representatief was aangezien er ongeveer 200 mensen aan mee hebben gedaan. Wij vinden het raar om wij een deel van onze producten niet op voorraad hebben om de mensen langs te laten komen terwijl we dan moeten zeggen dat we sommige producten wel kunnen leveren maar dat we die niet kunnen laten zien. Alle lay out tips worden meegenomen in de volgende lay out ronde. Zodra deze is gedaan plaats ik zeker nog een topic zodat de vernieuwde website meegenomen kan worden. Bedankt voor al je tips!!
  7. Onze conversie ligt op dit moment onder de 0,5%. Ik kan niet goed inschatten wat het bij andere websites is maar volgens mij moet hij omhoog kunnen. Ook gezien het aantal gerichte zoekwoorden en de oprijzen van de producten zou je zeggen dat hier meer is uit te halen. Linken van KVk en keurmnerk ga ik naar kijken. Chat wordt nu gereed gemaakt. Er gaat binnenkort een nieuwe lay out ronde aankomen waarin ik alle benoemde punten in dit topic ga meenemen, bekijken en eventueel testen.
  8. @ Willem Joosten Bedankt voor de tips! Ik zal binnenkort even naar het bestelproces kijken Er gingen al wat dingen mis mbt tot de de mail die klanten ontvangen na een bestelling en nadat het product daadwerkelijk is verzonden. Ik heb daar nu een script voor geschreven en die wordt nu geïmplementeerd. Schatting van de verzendkosten stond inderdaad al op de planning om eruit gehaald te worden.
  9. @ Ralph Geissen Bedankt voor de tip! Ik ben hiermee bezig. Ik verwacht dit binnen een week rond te hebben zodat ik daar ook te zien ben. Google had namelijk een live feed nodig en die was er nog niet van onze website. We waren bezig met een update van een feeds en er was iets niet helemaal goed gegdaan. daarom stonden sommige producten op 0,- Dit is nu aangepast. @ SimonV Ik zie het niet staan wat jij zegt. De keren dat het er staat zie ik namelijk ook het woord "prijs" erbij staan. Als het goed is staat het 2x op de homepage. 1x in een afbeelding en 1x onderaan de tekst. Kan je aub aangeven waar het zonder "prijs" staat? Bedankt
  10. @ John Bouwmans Bedankt voor de tips! Het andere topic dat ik hierover kon vinden ging ook over een RC speelgoed website maar dan over een een andere. Zo ben ik eerlijk gezegd ook op het idee gekomen om over mijn website ook een topic te maken. Nitro: ga ik verbeteren zodat het duidelijk is dat er nog wat bij besteld moet worden. Dat is inderdaad het geval. Ik hoop dat ik een manier kan verzinnen zodat er uit die artikelen zelf als blijkt dat de klant die moet hebben om de machine te starten. Engelse buttons: ga ik verbeteren. Buttons: Ik zat er zelf aan te denken om extra informatie te veranderen in iets van: aan winkelwagen toevoegen. Daarbij zou ik dan de aan verlanglijst knop weghalen omdat ik denk dat dit nogal verwarrend kan zijn of dat mensen misschien denken dat het de aan winkelwagen toevoegen knop is. Wat denk jij? Rode kuizen en knoppen waar helemaal niets mee gebeurd moeten zeker weg. Contactformulier: vind het zelf altijd bijzonder irritant als dit gebeurd dus het mag niet. Denk dat dit zeker wel punten zijn waarop mensen kunnen afhaken. Ik merk zelf namelijk ook weleens dat ik er snel klaar mee ben als dit soort dingen fout gaan. Nogmaals bedankt voor de tips.
  11. Ik zal het meenemen in de volgende ronde. Zoals ik al zei het is er alleen voor zodat mensen niet zomaar langskomen. Als iemand achter het adres wil komen is dat toch zo te doen via de KvK.
  12. Ik schat zo een 40% kind, 40% man en 20% vrouw. Veel vrouwen kopen voor iemand anders. Mannen kopen 50/50 voor zichzelf of voor hun kind. Postbus is vooral bedoelt zodat de mensen niet langskomen. Ten eerste hebben wij daar het kantoor niet voor en ten tweede ligt hier niet alles in de opslag. Denk je dat hier veel mensen door afhaken? Bedankt voor de reactie!
  13. Omschrijving van je concept: Beste lezer, Wij als bedrijf Jansen en Stok zijn nieuw op dit forum dus nog niet helemaal bekend met de werking ervan de resultaten die het oplevert. Een aantal maanden geleden hebben wij een aantal webshops overgekocht op het gebied van RC Speelgoed zijnde: http://www.radiografisch-speelgoed.net cars, tanks, vliegtuigen en helicopters http://www.rc-helicopter.nl helicopters http://www.rc-car-store.co.uk cars, en tanks http://www.rc-helicopter-store.co.uk helicopters http://www.rc-plane-store.co.uk vleigtuigen Dit zijn 5 webshops waarbij we radiografisch speelgoed verkopen aan Nederland, Belgie en Engeland. Het gaat redelijk goed maar ons doel is om deze website naar een hoger plan te tillen qua bezoekers en verkopen. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Wij zijn zelf veel bezig met de volgende zaken: - YouTube video's verzamelen en links erbij plaatsen - Linkbuilding en blogs schrijven. Wordt vooral uitbesteed aan het buitenland. - Nieuwe leveranciers zoeken en producten toevoegen. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: De punten die ik via dit forum wil aankaarten zijn de volgende: 1. Algemene indruk website Wat is jullie algehele indruk van website en wat zou jullie advies zijn om dit te verbeteren? Kijk dan bijvoorbeeld naar de homepage, hoe de producten zijn weergegeven en hoe de verschillende catergorieen zijn ingedeeld. 2.De conversie is heel laag. Hoe kunnen wij de conversie verhogen/algemene tips? Hoe zouden jullie proberen de conversie verhogen? 3. SEO Er zijn en aantal zoekwoorden waarop wij veel goed werden gevonden. Sinds de nieuwe panda update van woensdag 25 april 2012 zijn wij omlaag geschoten met de resultaten. Hiervoor stonden we steevast bij de top 3 maar nu zijn we vaker terug te vinden op pagina 2 dan 1. Wat te doen na de nieuwe panda update om de SEO resultaten van te verbeteren? Ik heb wel een lijst met woorden maar die is een beetje lang om hier te vermelden. Wij zijn ook veel bezig met YouTube filmpjes. Weet iemand of de links die onder de YouTube filmpjes staan ook gelden als links of worden deze geblokt? Wat is de waarde van YouTube filmpjes op jou website mbt de SEO? 4. Leveranciers Zijn er misschien nog mensen die goede leveranciers weten, eventueel op dropship basis, die RC speelgoed leveren aan zakelijke klanten? Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Ons idee over deze websites is om een zo groot mogelijk aanbod te krijgen binnen Nederland en Engeland. Tevens willen wij middels filmpjes de mensen zo goed mogelijk beeld geven over wat een model kan en hoe je deze moet besturen. Daarbij willen wij aan de onderkant van de markt zitten qua prijs. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Ik snap dat dit erg veel vragen zijn om in een keer af te vuren maar hoop zoveel mogelijk informatie te kunnen krijgen.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept