Sanitairtotaal

Newbee
  • Aantal berichten

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Oud Gastel

Sanitairtotaal's trofeeën

  1. Bedankt voor uw opbouwende kritiek. - te drukke homepage ben ik het mee eens. - de showroompagina gaan we programeertechnisch mee aan de slag zodat we inderdaad meer sfeer en foto's toe kunnen voegen. Hier zitten momenteel nog beperkingen. Dit punt gaan wij volgende week voorbereiden. - Wel heb ik de vraag of een sfeerbanner belangrijker is dan een actiebanner op onze homepage. Hier zijn de meningen nog wat over verdeeld. Of moer er een combinatie komen? Graag ontvang ik uw verdere zienswijze.
  2. Bedankt voor uw opbouwende kritiek: - actievoorwaarden nemen wij bij de volgende acties mee. - Klemtoonaccent is direct aangepast. - vergroting van de advertentie wordt geprogrammeerd en is volgende week gereed - de reviewdatums hebben wij aangepast. Het zijn wel echte reviews van klanten die zelfs getekend hebben voor akkoord plaatsing van de review. Echter vanwege overgang van whirlpool-outlet naar sanitairtotaal zijn wij al iets eerder begonnen met revieuws te verzamelen in onze showroom waarbij de klanten wisten dat wij over gaan naar sanitairtotaal. Om geen verwarring te scheppen heb ik uw advies ter harte genomen. en de datums naar voren geschoven. - Het V&B assortiment wordt komende maanden flink aangevuld. Er gaan ongeveer nog 3000 producten bij komen. Hier wordt momenteel hard aan gewerkt. De verwachting moeten we inderdaad ook nakomen. Bedankt voor uw adviezen. Mocht u meer punten hebben dan verneem ik ze graag.
  3. Bedankt voor uw opbouwende kritiek. De Call to Action gaat hoog op onze to do list komen om dit binnen korte tijd te verbeteren en uw adviezen kunnen we hier zeker bij gebruiken. Met de teksten die bij Daarom shopt u bij sanitairtotaal willen we eigenlijk letterlijke klantenrevieuws weergeven. Omdat na echte inventarisatie van de klantenrevieuws de usp's zijn bepaald. Echter iedere standaard webshop gebruikt de usp's zonder sterk onderscheid hierin te maken. Wellicht dat u een beter idee heeft om de US'P's meer naar voren te laten komen. Ik ben het ermee eens dat de teksten bij usp's te onnederlands lijken omdat ze ingekort zijn vanwege de ruimte. Ik ben benieuwd naar uw advies. Bedankt!
  4. Bedankt voor uw reactie en opbouwende kritiek. Wij gaan zeker iets doet met een aantal adviezen. Momenteel verwerk ik ze in een overzicht samen met de andere reacties die ik heb gehad, waardoor ik een helder beeld krijg waar de belangrijkste verbeterpunten liggen. Enkele aanbevelingen zijn al doorgevoerd.
  5. Omschrijving van je concept: Conversiegericht concept voor online verkoop van producten voor de badkamer of voor het inplannen van een afspraak in de showroom van sanitairtotaal. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Een geheel nieuwe website opgezet inclusief nieuwe uitstraling van de showroom en het bedrijfspand. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Extra potentiele klanten trekken die of een afspraak in de showroom inplannen of hun aankoop online doen. De extra klanten moeten aangebracht worden door bestaande klanten of bestaande potentiële klanten. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Bestaande concept was gericht op alleen de eigen merken en telefonisch contact met potentiële klanten Wat voor feedback hoop je te krijgen: Adviezen om toe te passen op onze nieuwe website www.sanitairtotaal.nl
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.