djuwelz

Junior
  • Aantal berichten

    11
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    verstand hebben van marketing, bedrijfspromotie en verkoop.

djuwelz's trofeeën

  1. de merken zitten op adviesprijzen. als je daarmee gaan rommelen kun je de relatie met de leverancier weer verpesten natuurlijk we zijn nu aan het testen met gratis verzendkosten (briefpost). die maken natuurlijk het verschil als iedereen adviesprijzen hanteert
  2. wat mij trouwens ook nog te binnen schiet is dat ik graag duidelijker op de website wil aangeven dat wij ook een winkel hebben. deze info staat nu onder het menu item ' over djuwelz' maar wellicht is dat veels te onduidelijk hebben jullie hier goed ideeën of tips voor?
  3. dank voor jullie reacties voor zover. zeer bruikbare tips en opmerkingen! we nemen ze mee en gaan aan de slag graag hoor ik nog meer reacties :)
  4. de kijkers wisten hem al te vinden maar goede tip ;) http://tinyurl.com/ctcomwa
  5. Omschrijving van je concept: sinds 2008 een webshop met sieraden en accessoires. combinatie van 'unieke(re) internationale' merken i.c.m. bekende merken om traffic te genereren na opening van fysieke winkel in april dit jaar ook een beperkt assortiment dameskleding online gezet zodat potentiele klanten het kledingassortiment kunnen bekijken. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: site is zo veel mogelijk continue in ontwikkeling in ontwerp en functionaliteit seo heeft de aandacht Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: uitgebreid assortiment sieraden en accessoires aanbieden waarbij voor ieder wat wils te verkrijgen is combinatie van trendgevoelige met tijdloze sieraden Hoe is dit anders dan bestaande concepten: door het aanbieden van onder meer bijzondere merken die nog niet op iedere straathoek verkrijgbaar zijn Wat voor feedback hoop je te krijgen: feedback op look & feel website tips over functionaliteit en bestelprocedure tips over integratie bestaan winkel daarnaast zijn alle overige opkomende opmerkingen ook welkom
  6. De webwinkel loopt alleen maar beter. Dit komt mede omdat door de opening van de winkel wij meer merken mogen voeren op de webwinkel.
  7. De reden dat wij hebben gekozen om er ook kleding bij te gaan verkopen is gebaseerd op de het vermoeden dat de winkel alleen met mode-accessoires in een dorp als Vught niet levensvatbaar is.
  8. De verkopen in de eerste periode waren redelijk. De conversie was ongeveer 30 %. Wij hebben niet echt klantdata. De concurentie zit in het midden en hoog segment. Met name de bekende merken. Dit is ook juist de reden waarom wij hebben ingezet in het prijssegment onder het bestaande aanbod. Kwalitatief goede kleding voor betaalbare prijs. De doelgroep die wij voor ogen hebben is 25 - 40, maar ook de boven de 40 sluit aan bij onze kleding.
  9. De website is voornamelijk gericht op de sieraden. De kleding is deels ook wel zichtbaar op de website, echter dit is niet het belangrijkste doel op de website. Wat we voornamelijk als reactie van klanten krijgen is dat ze niet weten / wisten dat wij er zitten.
  10. Geachte HL-ers, Ik zal me eerst even voorstellen omdat ik nieuw ben op dit forum. Ik ben Ralph. Van huisuit ben ik ICT-er. Een jaar of 5 geleden zijn mijn vriendin en ik een webwinkel in sieraden begonnen. Door het succes van de webwinkel en de beschikbaarheid van een winkelpand zijn we afgelopen april ook een fysieke winkel gestart. In deze winkel hebben we het assortiment uitgebreid met dameskleding in het lagere segment (tot 70 euro) De winkel is gevestigd in het centrum van Vught. De eerste maanden was het redelijk druk in de winkel echter nu begint het bezoekers aantal aanzienlijk terug te lopen. Mijn allereerste vraag is. Hoe krijgen we de loop weer in de winkel? Momenteel wordt er een folder bezorgt in Vught. Mijn tweede vraag is: Hebben jullie ideeen voor ludieke (marketing) acties die we kunnen ondernemen om mensen naar de winkel te krijgen. Alvast bedankt voor jullie hulp.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.