Crush

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Crush's trofeeën

  1. Bedankt voor de reacties. Het is inderdaad misschien nog iets aan de vroege kant, maar dit topic was eigenlijk meer om te kijken wat de kansen zijn 'als' het echt voor problemen gaat zorgen. Ik ga natuurlijk eerst proberen om onderling tot een oplossing te komen. Maar zoals ik begrijp is een mondelinge overeenkomt ook gewoon geldig, maar lastig om te bewijzen. Hopelijk gaat het niet zover komen dat dit van toepassing is.
  2. In het begin is er een mail geweest over 5 dagen inclusief mijn uurloon. Na die 5 dagen was er nog zoveel werk dat we mondeling hebben afgesproken zoveel tijd zou vrijmaken als mogelijk. Daarna zijn er wel wat planning documenten geweest maar geen specifieke afspraken via de mail over de dagen dat ik zou gaan werken. Ik kan natuurlijk wel aan de code commits bewijzen dat ik die dagen eraan gewerkt heb.
  3. Ik heb helaas een nare ervaring met een media bureau welke niet wil betalen. Het gaat om 3 facturen welke de afgelopen 3 maanden verstuurd zijn inclusief gedetailleerde uren omschrijving. Nu wil ik bij jullie informeren hoe sterk ik sta voordat ik verder met incasso ga. Ik ben gevraagd door dit bedrijf om mee te helpen aan de website voor een klant van hun gezien dit allemaal erg stroef verliep. Dit is eigenlijk allemaal mondeling besproken en ik heb in de loop van 3 maanden ongeveer 200+ uur hier aan besteed. De website is live gegaan alleen was hun klant niet tevreden over de backoffice (waar ik niet aan gewerkt heb) waardoor alles weer terug is gedraaid. Door mijn goede vertrouwen is er nooit een contract afgesloten over het bovenstaande. Nu is 1 factuur al twee keer herinnerd en de andere twee 1 keer. Hoe sterk sta ik om de betaling voldaan te krijgen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.