Geachte heer,mevrouw,
Ik heb een vraag aan u over de aangifte inkomstenbelasting 2012...
Ik ben gestopt met mijn cadeaushop op 28 september 2012.
Ik heb de MEAO gedaan in het verleden en daardoor mijn eigen boekhouding altijd bijgehouden. Het was nooit veel en makkelijk te doen.
Maar nu tref ik een moeilijk iets aan. Omdat ik aan voornamelijk aan particulieren leverde had ik een kasstelsel. Nu het volgende : ik moest nog een aantal facturen na mijn uitschrijvining bij de KvK betalen
1 factuur van € 432,50 betaald op 11 oktober 2012
2 factuur van € 18,73 betaald op 14 december 2012
3 factuur van € 83,75 betaald op 4 januari 2013
Kan ik deze facturen nog meebereken als kosten, in de aangifte inkomstenbelasting 2012 ??
En kan ik de BTW nog terugvorderen?
Bij voorbaat dank voor uw hulp.
Gr,
Els