Pauloo

Newbee
  • Aantal berichten

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe

Pauloo's trofeeën

  1. Iedereen heel erg bedankt voor hun reacties ! Hier ga ik zeker wat mee doen. Ik begrijp dat mijn topic wat vraagtekens oproept. Dit komt omdat ik zelf ook nog veel vragen heb. Het idee is er, nu de uitwerking nog. Omdat ik wat dit onderwerp betreft nog onervaren ben ben ik ook oprecht geïnteresseerd naar ervaringen van mensen die al wel het een en ander mee hebben mogen maken. Tips zijn uiteraard ook nogsteeds welkom ! Ik ga nu beginnen met het uitwerken van het idee ! Met vriendelijke groet, Paulo
  2. Haha zo las ik het ook niet ! Ja ik heb er naar gezocht, maar kon helaas niks vinden over verplichtingen. Hopelijk dat er hier iemand is die me er meer over kan vertellen !
  3. Hallo Patrick, De horeca is voor mij geen bijbaan. Het is mijn passie. Het contact met de mensen is geweldig, waar vind je dit nou nog meer ?! Maar om antwoord te geven op je vraag. Ik denk dat ik mijn opgedane ervaring in het contact met gasten goed kan gebruiken. Veel bedrijven staan in direct contact met mensen. Maar hoevaak zie je wel niet dat personeel verkoop kansen laat liggen ? Dit kan je het personeel ook niet altijd kwalijk nemen. Het gaat om een combinatie van onwetendheid en laks zijn. Ik wil dit soort bedrijven op maat gemaakte trainingen aanbieden, want ik ben ervan overtuigd dat gast en klantvriendelijkheid samengaan en bedrijven dor deze trainingen alleen maar positieve resultaten kunnen boeken. Met vriendelijke groet, Paulo
  4. Hallo Joost, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Ik heb inderdaad al wat zoekwerk gedaan op internet. Het viel me hierbij op dat veel bedrijven een uitgebreide training verzorgen maar de nabehandeling vaak uitblijft. Als ik voor mezelf mag spreken weet ik uit ervaring dat trainingen vaak van zichzelf al heel nuttig zijn, maar na paar maanden zakt dit weg. Ik wil mijn toekomstige klanten de mogelijkheid bieden om via bepaalde paketten vooruitgang te kunnen boeken als het gaat om klantvriendelijkheid op de korte EN lange termijn.
  5. Beste ondernemers, Via het geweldige fenoneem dat '' Google '' heet kwam ik op deze site terecht. Ik ben een jonge ambitieuze ondernemer in spe en ik hoop via deze weg antwoord te krijgen op de vele vragen die ik heb. Ik werk al een aantal jaren in de horeca. Ook heb ik hier diverse opleidingen voor gevolgd. Al heel mijn leven droom ik van een eigen onderneming. Maar net als vele andere heb ik geen idee waar ik mee moet beginnen. Ik loop sinds een aantal weken met het idee rond om een trainingsbureau te starten. Na wat zoekwerk op, ja ja daar is ie weer, '' Google '' zag ik al snel dat hier veel aanbod van is. Mijn idee is om een trainingsbureau te starten voor functies die direct contact hebben met klanten/gasten. Een totaalconcept dat zich richt op een perfecte service inslag. Of dit nou is bij de kruitvat op de hoek of die gezellige bar in de stad. Ik wil met mijn trainingsbureau een uitgebreid assortiment aanbieden waaronder o.a ; - trainingen/workshops ( klantvriendelijkheid, commerciele vaardigheden, coachend leidinggeven ) - teambuilding trainingen - mystery visits op 4 scan niveaus Het idee is er, maar hoe nu verder ? Omdat ik geen flauw idee waar ik moet beginnen is mijn vraag of er er hier mensen zijn die ervaring hebben met het starten van een trainingsbureau, of dit juist afraden. Tips zijn altijd welkom ! Met vriendelijke groet, Paulo
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.