Hallo allen,
Ik ben nieuw op dit forum dus schiet mij niet direct af als ik mijn vraag in het verkeerde topic stel of niet duidelijk is.
Zoals iedereen wel weet bestaan er tegenwoordig weddingplanners en begrafenisplanners. Deze beroepstak heeft een specifieke doelgroep. Ik denk dat hier best wel veel werk en toekomst in zit, dit is alleen niet voor mij weggelegd.
Nu heb ik laatst de organisatie op kantoor op mij genomen om een bedrijfsuitje te plannen, en kwam ik tot de conclusie dat er eigenlijk voor die doelgroep nog geen planners bestaan. Klopt dat of heb ik gewoon niet goed genoeg gezocht?
Ik weet dat er genoeg partijen bestaan die een x-aantal uitjes, met voor hen bekende aanbieders, in hen assortiment hebben waaruit je kan kiezen. daarnaast bestaan er ook genoeg op zichzelf staande organisaties welke hen eigen uitjes aanbieden.
Het vergt veel tijd om een leuk uitje te organiseren, wat dan vaak in de tijd van de baas gebeurd. Hierdoor gaan er veel manuren verloren op de werkvloer. Nu zie ik wel markt in het fungeren als tussenpersoon tussen enerzijds het bedrijf die een uitje wilt hebben (afnemer) en anderzijds tussen de partijen die een uitje aanbieden (aanbieders). Mijn idee is dan ook niet om mij te contracteren aan verschillende aanbieders, maar juist de wensen van de afnemer vertegenwoordigen.
Nu ben ik erg benieuwd wat jullie meningen hierover zijn en/of jullie al van zulke bestaande concepten op de hoogte zijn?
Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt voor het meedenken!
Groet,
Stefan
[titel aangepast - mod]