Jump to content

menamatos

Junior
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Bedankt allebij voor de feedback! Ik zal boven de FAQ pagina een kort stukje over mijzelf typen met een foto. Hoe ik het met de garantie moet gaan oplossen weet ik inderdaag nog niet precies, wellicht dat ik even moet gaan uitzoeken welke gevolgschade vaak kan onstaa na een reparatie. Maar zoals ik al zij ik weet nog niet precies hoe ik dit ga doen. Ik denk dat ik dit per situatie moet gaan bekijken. Het enige punt wat ik mij nog afvraag is of dat ik op de website moet vermelden dat iphoneboer.nl helaas geen wachtruimte aanbied? Ik kan ze slecht bij mij aan tafel zetten terwijl
  2. Beetje naïef om te denken dat je bij een 5 of een 5s direct alles anders is. Van binnen ziet zoiets er na genoeg het zelfde uit. Op af en toe een schroefje verplaatst na maar niet meer als dit. Ik merk dat Apple jou al enorm heeft gehersenspoeld met hun opgeleide experts en zo. Een iPhone is een blijft een stukje elektronica wat 50% van de bevolking van China in elkaar kan zetten, dit zijn geen MIT afgestuurde technicus. Wie een beetje affiniteit met elektronica heeft draait zijn hand niet om voor een iPhone. Maar als jij je iPhone graag naar een 5 sterren reparatie center brengt waar ze
  3. Welke site bedoel je P.J.? EDIT: aah. Ik snap het al: Hmmm... dat lijkt me inderdaad niet zo'n slimme zet. Tja, heb je wellicht een punt. Heb het al weg gehaald.
  4. Ik heb op google iphone repair ingetikt en even websites met iphone erin gepakt. www.iphonerepairservice.nl/‎ iPhoneRepair.nu www.iphonerepairhaarlem.nl www.iphoneworld.nl www.iphone-repair-hilversum.nl/‎ www.iphone-onderdelen-centrale-nederland.nl/contact/‎Translate this page Dit is maar even een greep, ik denk dat Apple meer te doen heeft als deze sites ofline halen. Ze kunnen dit ook niet zomaar doen, er zal altijd een kort geding moeten dienen, je kan niet op basis van 1 partij direct een website ofline halen, ook al is dit tegen de regels. Ik denk niet dat je als ond
  5. Dank voor deze feedback, ik ga de aansprakelijkheid voor verzenden even toevoegen inderdaad. Wat betreft de naam, zoals John Bouwmans zegt ligt iphoneboer net wat beter in de mond en qua spelling als iphoneaid. De e en a naast elkaar vind ik er los daarvan er niet uitzien. De home button zit verwerkt in het woord iphoneboer. Ikzelf klik altijd op zoiets op websites en verwacht daarmee naar de home page te gaan. Ik hoop niet of ik hier de enige in ben want daarom heb ik geen home button gemaakt... Altijd fijn dat er mensen mee denken! Gr
  6. Hmm, dit van die P zie ik zelf niet, heb ik 3 verschillende browsers gekeken, maar ik zie het keurig op een lijn staan. Staan toevallig ook de woorden bij jou niet allemaal op zelfde hoogte ten opzichte van de balken van het contact formulier? Dat van dat SEND is lastig op te lossen, ik heb een standaard contact formulier die ik heb aangepast. Ik heb net een wit blok voor die andere Engelse tekst geplaatst en daar overheen de nieuwe Nederlandse woorden. De SEND knop is echter een knop met een commando erachter en hier kan ik dus geen andere tekst over heen zetten.
  7. Wat betreft de veelgestelde vragen, zo had ik dit inderdaad nog niet gelezen. Achteraf gezien kunnen de eerste twee zinnen best helemaal weggehaald worden. Ik heb inderdaad niet per onderdeel staan of dit het origineel is of een replica, dit komt omdat ik via verschillende leveranciers dit inkoop en dus een roulatie van het assortiment met zich meebrengt.
  8. Omschrijving van je concept: Beste Higherlevelers, Deze week heb ik mijn nieuwe website gelanceerd. Hiermee wil ik in combinatie met een facebook en twitter mensen in mijn omgeving (Deurne) ervan bewust maken dat ik iPhone's repareer. de website is www.iphoneboer.nl Ik heb hiervoor gekozen omdat ik uit een boers gedeelte kom (z/o Brabant) plus het feit dat ik een naam wilde die je kan onthouden. Veel concurrentie heet bijvoorbeeld iphonerepairshop of ifixyourphone.nl enz enz. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Tot nu toe heb ik de webiste, face
  9. Beste Forum gebruikers, Ik ben nieuw op het forum en zal mij daarom even kort voorstellen. Mijn naam is Len 22 jaar en zit momenteel in het laatste jaar van mijn Bachelor Small Business & Retail opleiding. Dit laatste jaar staat geheel in het opzetten van een eigen bedrijf. Dit betekend dat ik nu 6 maanden geen lessen heb en enkel kan werken aan een eigen business plan. Deze vrijheid is heel prettig omdat ik nu 6 maanden aan iets kan werken wat mogelijk de toekomst van mijn leven gaat bepalen. Echter stuit je snel op allerlei problemen of zaken bij nieuwe ideeën. Ik heb voor
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept