lauraberns

Senior
  • Aantal berichten

    33
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Opperdoes
  • Telefoonnummer
    0227-608269
  • Branche
    Financiering & bankwezen
  • Branche 2
    Huisvesting & vastgoed
  • Branche 3
    Toerisme
  • Websiteadres

lauraberns's trofeeën

  1. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  2. Het is alweer een tijdje terug dat er op deze topic is gereageerd. Ik had mijn excuses al aangeboden over het ogenschijnlijk 'spammen' van Higher Level. Als toentertijd nieuw lid had ik niet in de gaten dat alle nieuwe agendapunten ook als topic werden gepubliceerd. Ik zie nu een mooie tip van Christine en ik wil je hier alsnog hartelijk voor bedanken! Ik heb nu toegevoegd wie de trainer is en waarom hij de juiste persoon is om deze workshop te geven. Ik ga dit wellicht ook gebruiken op onze eigen website, dus nogmaals bedankt voor deze input en inspiratie!
  3. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  4. Beste John, Ron en 'headquaters', Wow, wat een reacties! Dat had ik echt niet verwacht. Enorm bedankt. Ik ben alle tips aan het verzamelen en ik ga filteren wat wij kunnen gebruiken en waar we wellicht andere keuzes in maken. Het geeft ons nu al veel input en inspiratie en dat is echt top. Thanx! Groet Laura
  5. Beste Robbert, Hartelijk dank voor je reactie! Dat waardeer ik zeer! Het klopt inderdaad dat we stockfoto's hebben gebruikt en ik ben het eens met het feit dat dit altijd is geënsceneerd . We proberen bij de testimonials en nieuwsberichten zo veel mogelijk echte foto's te gebruiken en ik neem je feedback ter harte. Jammer om te horen dat het nog steeds niet in 1 oogopslag duidelijk is wat we precies doen :(, maar wel fijn om te horen vanaf een buitenstaander want zelf zitten we zo in de materie dat het lastig is om er met een helicopterview objectief naar te kijken. Het is ook zo breed wat we aanbieden, lastig om daar focus in aan te brengen. Ik ga er verder mee aan de slag. Merci! :) Groet Laura
  6. Omschrijving van je concept: Onze core business is het begeleiden van startende ondernemers, maar in ons 13 jarig bestaan hebben we veel meer andere projecten ontwikkeld. De focus op de oude website miste en onze wens was om meer structuur te krijgen. Ook wilden we een professionelere uitstraling (dit is natuurlijk nu niet te vergelijken omdat jullie de oude website niet kennen) en een kwalitatief visitekaartje afgeven. Zie: www.startwijzer.info. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Ik heb alle teksten herschreven, nieuwe teksten gemaakt en we hebben als bedrijf een websitebouwer in de arm genomen die onze ideeën heeft vertaald naar een volledig vernieuwde website. We zijn overgestapt op WordPress zodat we de website zelf helemaal kunnen bewerken en bijhouden. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Het doel is meer conversie via de website, een efficiëntere werkwijze achter de schermen en een goede basis om internetmarketing verder uit te bouwen. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Een nieuwe website is natuurlijk niet echt innovatief, maar we hebben getracht om clean en gestructureerd onze diensten aan te bieden. Voor ons is dit een nieuw concept. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Tips hoe we meer conversie krijgen, aangeven of we met deze opzet wat structuur hebben aangeboden, feedback of we hiermee een kwalitatief goede website hebben gecreëerd.
  7. Een aantal weken geleden hebben we een workshop gevolgd over Referral Marketing. Dit is uit Amerika overgewaaid en het maakt je bewust van de kracht van aanbevelingen. Voor ons was dit met name een bewustwording van het enorme netwerk dat we hebben opgebouwd in de jaren dat we bezig zijn met ons bedrijf. Het principe van Referral Marketing is het elkaar gunnen van opdrachten en elkaar aanbevelen. Er worden ook steeds meer netwerkclubs rondom dit fenomeen opgericht, zoals bijvoorbeeld BNI. Wij hechten echter veel waarde aan de kwaliteit van de aanbeveling. Mensen die je een paar keer hebt gesproken, kan je niet zo maar aanbevelen want je weet niet wat de kwaliteit van het werk is. Maar de partners waar je zelf zaken mee doet, vormen natuurlijk wel een goede referentie. Wij werken ook samen met trouwe partners die ons helpen. Je hoeft niet alles zelf te kunnen, als je maar een betrouwbare partner hebt wiens expertise je in kan zetten op de momenten dat je het nodig hebt. We zijn erg benieuwd hoe jij naar aanbevelingen kijkt. Maak jij ook optimaal gebruik van je netwerk of moet je hard werken voor je opdrachten? En vraag je ook standaard over een aanbeveling zodra je een project goed hebt volbracht? Vroeger werden er getuigschriften afgegeven, tegenwoordig is het via LinkedIn heel gemakkelijk om een referentie af te geven. Maar ook hier geldt, het gaat om de kwaliteit van de aanbeveling. Wellicht kan je zelf het goede voorbeeld geven? Let bij een aanbeveling op een aantal punten: [*] Beschrijf in 'spreektaal' jouw positieve ervaring. Waarvoor heb je hem/haar ingehuurd of op welke wijze hebben jullie samengewerkt? Wat vond je zo goed of prettig aan de samenwerking? Hoe persoonlijker jouw verhaal, hoe beter. [*] Beschrijf de situatie voor en na jullie samenwerking. Welk resultaat heeft hij bereikt? Wees zo specifiek mogelijk over de werkzaamheden of dienstverlening die hij naar volle tevredenheid heeft verricht. [*] Beschrijf ook persoonlijke kwaliteiten. Valt deze persoon op door creativiteit, expertise, leiderschap, stressbestendigheid of een andere kwaliteit? Noem het in jouw aanbeveling. Zodra iemand een aanbeveling ontvangt, vraagt LinkedIn standaard om ook een ander aan te bevelen. Veel mensen denken dan dat zij diezelfde persoon moeten aanbevelen, maar dat lijkt al snel op doorgestoken kaart. Bovendien ben je meestal niet allebei klant van elkaar. Mocht dat wel zo zijn, wacht dan een week of twee om te voorkomen dat beide aanbevelingen in 1 netwerkupdate verschijnen. Om met aanbevelingen te starten, is het handig om je netwerk in kaart te gaan brengen. Op wie kan je echt bouwen en in wie heb jij het volste vertrouwen? En van wie denk je dat ze jou blindelings aan zullen bevelen? Deel dit met elkaar zodat je als ‘partners’ elkaar kan gaan helpen. Je kan bijvoorbeeld afspreken om een seintje te geven zodra jouw opdracht afloopt. Zo weet de ander dat ze jou weer kunnen aanbevelen als ze bij klanten een behoefte voelen voor jouw expertise. Heb je meer tips? Deel ze met elkaar zodat we elkaar kunnen helpen om samenwerkingsverbanden te optimaliseren. Succes en we kijken uit naar je reactie!
  8. Dag Henk, Het gaat juist goed, want we hebben net de agenda voor het najaar samengesteld :-). Maar ik zal in het vervolg onze workshops en themabijeenkomsten gedoseerd online zetten. Het is niet de bedoeling om het forum te 'spammen' o.i.d.. Groet, Laura Startwijzer
  9. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  10. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  11. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  12. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  13. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  14. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.